Samoefikasnost učenika kroz projektni rad u nastavi matematike (CROSBI ID 73349)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Soldo, Ružica ; Maras, Nevenka ; Nemet, Borna
hrvatski
Samoefikasnost učenika kroz projektni rad u nastavi matematike
Cilj ovog istraživanja je ispitati povezanost projektnog učenja s procjenom samoefikasnosti učenika u nastavi matematike. U istraživanju je sudjelovalo 150 učenika iz dvije srednje strukovne škole u Gradu Zagrebu. Primijenio se eksperimentalni nacrt istraživanja te su formirane dvije skupine ispitanika, pri čemu je kontrolnu skupinu činilo 80 učenika koji nisu radili projektnu nastavu, dok je u eksperimentalnoj skupini 70 učenika koristilo metodu projektnog učenja u nastavi matematike. Rezultati istraživanja pokazuju statističku značajnu razliku među grupama ispitanika u procjeni samoefikasnosti, pri čemu učenici s kojim je provedena metoda projektnog učenja u nastavi matematike, samoefikasnost u rješavanju matematičkih zadataka procjenjuju višom, nego učenici s kojim nije provedena metoda projektnog učenja. Dobiveni rezultati ukazuju na važnost provođenja projektnog učenja s učenicima srednjih škola.
nastava matematike, projektno učenje, samoefikasnost
nije evidentirano
engleski
Student self-efficacy through project work in mathematics teaching
nije evidentirano
Mathematichs teaching, project-based teaching, self-efficiacy
nije evidentirano
Podaci o prilogu
258-264.
objavljeno
Podaci o knjizi
Horak, Rita ; Kovacs, Cintia ; Namesztovszki, Zsolt ; Takacs, Marta
Subotica: Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici
2021.
978-86-81960-07-3
Povezanost rada
Interdisciplinarne humanističke znanosti, Interdisciplinarne prirodne znanosti, Matematika, Pedagogija