Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Samoefikasnost učenika kroz projektni rad u nastavi matematike (CROSBI ID 73349)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Soldo, Ružica ; Maras, Nevenka ; Nemet, Borna Samoefikasnost učenika kroz projektni rad u nastavi matematike // Sustainable Cultural Heritage: Book of Selected Papers of the Hungarian Language Teacher Training Faculty´s Scientific Conferences / Horak, Rita ; Kovacs, Cintia ; Namesztovszki, Zsolt et al. (ur.). Subotica: Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici, 2021. str. 258-264

Podaci o odgovornosti

Soldo, Ružica ; Maras, Nevenka ; Nemet, Borna

hrvatski

Samoefikasnost učenika kroz projektni rad u nastavi matematike

Cilj ovog istraživanja je ispitati povezanost projektnog učenja s procjenom samoefikasnosti učenika u nastavi matematike. U istraživanju je sudjelovalo 150 učenika iz dvije srednje strukovne škole u Gradu Zagrebu. Primijenio se eksperimentalni nacrt istraživanja te su formirane dvije skupine ispitanika, pri čemu je kontrolnu skupinu činilo 80 učenika koji nisu radili projektnu nastavu, dok je u eksperimentalnoj skupini 70 učenika koristilo metodu projektnog učenja u nastavi matematike. Rezultati istraživanja pokazuju statističku značajnu razliku među grupama ispitanika u procjeni samoefikasnosti, pri čemu učenici s kojim je provedena metoda projektnog učenja u nastavi matematike, samoefikasnost u rješavanju matematičkih zadataka procjenjuju višom, nego učenici s kojim nije provedena metoda projektnog učenja. Dobiveni rezultati ukazuju na važnost provođenja projektnog učenja s učenicima srednjih škola.

nastava matematike, projektno učenje, samoefikasnost

nije evidentirano

engleski

Student self-efficacy through project work in mathematics teaching

nije evidentirano

Mathematichs teaching, project-based teaching, self-efficiacy

nije evidentirano

Podaci o prilogu

258-264.

objavljeno

Podaci o knjizi

Horak, Rita ; Kovacs, Cintia ; Namesztovszki, Zsolt ; Takacs, Marta

Subotica: Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici

2021.

978-86-81960-07-3

Povezanost rada

Interdisciplinarne humanističke znanosti, Interdisciplinarne prirodne znanosti, Matematika, Pedagogija