Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Prijedlozi poboljšanja postojećih rješenja parkirališnih i pješačkih zona u gradu Zagrebu temeljem rezultata komparativne analize prometno- urbanističkih rješenja u odabranim gradovima diljem svijeta (CROSBI ID 450074)

Ocjenski rad | diplomski rad

Holjevac, Luka Prijedlozi poboljšanja postojećih rješenja parkirališnih i pješačkih zona u gradu Zagrebu temeljem rezultata komparativne analize prometno- urbanističkih rješenja u odabranim gradovima diljem svijeta / Ševrović, Marko (mentor); Zagreb, Fakultet prometnih znanosti, . 2022

Podaci o odgovornosti

Holjevac, Luka

Ševrović, Marko

hrvatski

Prijedlozi poboljšanja postojećih rješenja parkirališnih i pješačkih zona u gradu Zagrebu temeljem rezultata komparativne analize prometno- urbanističkih rješenja u odabranim gradovima diljem svijeta

S globalnim trendom urbanizacije te porastom stanovnika u gradovima, dolazi i do porasta stupnja motorizacije, pri čemu dolazi do pojave učestalijih zagušenja prometa u gradskoj cestovnoj mreži te do pogoršanja sveukupne kvalitete života u urbanoj sredini. Gradovi su se prestali prilagođavati automobilima te se fokus prometno-urbanističkog planiranja usmjerio na nemotorizirane oblike prometa. U diplomskog radu će se na temelju komparativne analize parkirališnih i pješačkih zona u gradu Zagrebu s prometno-urbanističkim rješenjima u odabranim gradovima diljem svijetu, dati prijedlozi poboljšanja parkirališnih i pješačkih zona na području grada Zagrebu. Pametnim upravljanjem prometa u mirovanju te stvaranjem pješačkih zona u starim jezgrama gradova, može se znatno povećati mobilnost i kvaliteta života u gradovima.

modeli naplate parkiranja, promet u mirovanju, pješačke zone, nemotorizirani promet, urbana mobilnost

nije evidentirano

engleski

Proposals for improvements of existing parking and pedestrian zones in the city of Zagreb, based on the results of the comparative analysis of urban network solutions in selected cities over the world

nije evidentirano

parking charge models, stationary traffic, pedestrian zones, non-motorized traffic, urban mobility

nije evidentirano

Podaci o izdanju

78

03.05.2022.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet prometnih znanosti

Zagreb

Povezanost rada

Tehnologija prometa i transport

Poveznice