Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Međunarodna pravila o izbjegavanju sudara na moru s izmjenama i dopunama od 11/1993 i 2007 (CROSBI ID 21968)

Autorska knjiga | priručnik | domaća recenzija

Jašić, Dražen ; Belamarić, Goran ; Gundić, Ana International Regulations for Preventing Collision at Sea with amendments adopted from November 1993 and 2007. / Međunarodna pravila o izbjegavanju sudara na moru s izmjenama i dopunama od 11/1993 i 2007. Zadar: Pomorski odjel Sveučilišta u Zadru ; Znanstvena knjižnica Zadar, 2012

Podaci o odgovornosti

Jašić, Dražen ; Belamarić, Goran ; Gundić, Ana

hrvatski

Međunarodna pravila o izbjegavanju sudara na moru s izmjenama i dopunama od 11/1993 i 2007

Međunarodna pravila o izbjegavanju sudara na moru (u nastavku teksta Pravila) prihvatila je i objavila Međunarodna pomorska organizacija. Ona predstavljaju skup međunarodnih pravnih normi kojima se regulira pomorski promet. Prva pisana pravila međunarodnog karaktera donijele su i prihvatile Engleska i Francuska 1863. godine. Donošenje pravila iniciralo je međunarodnu konferenciju održanu 1889.godine u Washingtonu. Na toj su konferenciji donesena prva međunarodna pravila o izbjegavanju sudara na moru pod nazivom Washingtonski pravilnik. Pravila su kasnije mijenjana (1910., 1948. i 1960.) i prilagođavana novim potrebama sigurnosti plovidbe i povećanju pomorskog prometa. Nakon što su Međunarodna pravila o izbjegavanju sudara na moru usvojena 20. listopada 1972., a na snagu stupila 15. srpnja 1977., Konvenciju o njima prihvatile su mnoge države. Pravila su mijenjana nekoliko puta. S obzirom na izmjene u sustavu odvojenog prometa Pravilo 10. izmijenjeno je 1981. Godine 1987. izmjene i dopune napravljene su na nekoliko pravila, uključujući Pravilo 1. (e) za brodove posebne namjene, Pravilo 3. (h), za brodove ograničene svojim gazom, te Pravilo 10. (c), za prijelaz u zonama odvojene plovidbe. Godine 1989. Pravilo 10. se mijenja, a 1993. su izmijenjene i dopunjene odluke o pozicioniranju svjetala na plovilima. U 2001. godini nova su pravila izmijenjena rezolucijom A.910 (22), usvojenoj na dvadeset i drugoj sjednici Skupštine održane 29. studenog 2001. Ta je rezolucija stupila na snagu 29. studenoga 2003., a 2007. godine dopunjena je tekstom Dodatka IV. (Signali u pogibelji).

sudar, pravila, primjena, odgovornost, opće definicije

International Regulations for Preventing Collisions at Sea are accepted and published by the International Maritime Organization. They represent a set of international legal norms regulating maritime traffic. The first written rules of international character dating from 1863 were first adopted and accepted by England and France. They are significant because they initiated the international conference dedicated to the same topic held in Washington in 1889. Adopted at the aforementioned conference, the first International Regulations for Preventing Collisions at Sea are called the Washington ordinance. The rules were later changed (1910, 1948 & 1960) and adjusted to the new requirements of safety and increased maritime traffic. Since the rules were adopted October 20, 1972, The Convention on the International Regulations for Preventing Collisions at Sea has been accepted by many States, and entered into force on July 15, 1977. It has been amended several times since their first adoption. In 1981, the rulenumber 10 was amended with regard to dredging or surveying in traffic separation schemes. In 1987, amendments were made to several rules, including Rule 1(e) for vessels of

engleski

International Regulations for Preventing Collision at Sea with amendments adopted from November 1993 and 2007.

Međunarodna pravila o izbjegavanju sudara na moru (u nastavku teksta Pravila) prihvatila je i objavila Međunarodna pomorska organizacija. Ona predstavljaju skup međunarodnih pravnih normi kojima se regulira pomorski promet. Prva pisana pravila međunarodnog karaktera donijele su i prihvatile Engleska i Francuska 1863. godine. Donošenje pravila iniciralo je međunarodnu konferenciju održanu 1889.godine u Washingtonu. Na toj su konferenciji donesena prva međunarodna pravila o izbjegavanju sudara na moru pod nazivom Washingtonski pravilnik. Pravila su kasnije mijenjana (1910., 1948. i 1960.) i prilagođavana novim potrebama sigurnosti plovidbe i povećanju pomorskog prometa. Nakon što su Međunarodna pravila o izbjegavanju sudara na moru usvojena 20. listopada 1972., a na snagu stupila 15. srpnja 1977., Konvenciju o njima prihvatile su mnoge države. Pravila su mijenjana nekoliko puta. S obzirom na izmjene u sustavu odvojenog prometa Pravilo 10. izmijenjeno je 1981. Godine 1987. izmjene i dopune napravljene su na nekoliko pravila, uključujući Pravilo 1. (e) za brodove posebne namjene, Pravilo 3. (h), za brodove ograničene svojim gazom, te Pravilo 10. (c), za prijelaz u zonama odvojene plovidbe. Godine 1989. Pravilo 10. se mijenja, a 1993. su izmijenjene i dopunjene odluke o pozicioniranju svjetala na plovilima. U 2001. godini nova su pravila izmijenjena rezolucijom A.910 (22), usvojenoj na dvadeset i drugoj sjednici Skupštine održane 29. studenog 2001. Ta je rezolucija stupila na snagu 29. studenoga 2003., a 2007. godine dopunjena je tekstom Dodatka IV. (Signali u pogibelji).

collision, rules, application, responsibility, general definitions

International Regulations for Preventing Collisions at Sea are accepted and published by the International Maritime Organization. They represent a set of international legal norms regulating maritime traffic. The first written rules of international character dating from 1863 were first adopted and accepted by England and France. They are significant because they initiated the international conference dedicated to the same topic held in Washington in 1889. Adopted at the aforementioned conference, the first International Regulations for Preventing Collisions at Sea are called the Washington ordinance. The rules were later changed (1910, 1948 & 1960) and adjusted to the new requirements of safety and increased maritime traffic. Since the rules were adopted October 20, 1972, The Convention on the International Regulations for Preventing Collisions at Sea has been accepted by many States, and entered into force on July 15, 1977. It has been amended several times since their first adoption. In 1981, the rulenumber 10 was amended with regard to dredging or surveying in traffic separation schemes. In 1987, amendments were made to several rules, including Rule 1(e) for vessels of

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zadar: Pomorski odjel Sveučilišta u Zadru ; Znanstvena knjižnica Zadar

2012.

978-953-331-000-8

128

objavljeno

Povezanost rada

Tehnologija prometa i transport

Poveznice