Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Praćenje i ocjenjivanje napretka u učenju hrvatskoga kao inoga (CROSBI ID 719317)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa

Aleksovski, Marinela Praćenje i ocjenjivanje napretka u učenju hrvatskoga kao inoga // 11. Stručno savjetovanje za lektore inojezičnoga hrvatskoga (SIH) Zagreb, Hrvatska, 06.07.2018-07.07.2018

Podaci o odgovornosti

Aleksovski, Marinela

hrvatski

Praćenje i ocjenjivanje napretka u učenju hrvatskoga kao inoga

Na radionici „Praćenje i ocjenjivanje napretka u učenju hrvatskoga kao inoga“ pokušat će se u vođenome razgovoru sa sudionicima radionice usporediti različiti individualni pristupi praćenja rada studenata u nastavnome procesu učenja hrvatskoga kao inoga jezika. Predstavit će se način na koji se prati rad i napredak polaznika u Croaticumu – Centru za hrvatski kao drugi i strani jezik te ponuditi neke metode praćenja i ispitivanja znanja prema jezičnim vještinama slušanja, čitanja, pisanja i govorenja. Praćenje napretka počinje već prvom provjerom predznanja tj. inicijalnim testiranjem prema kojemu se polaznike raspoređuje u različite grupe prema razini predznanja hrvatskoga kao inoga. Tijekom poučavanja nastavnici više ili manje kontinuirano provode pismene provjere znanja kako bi prikupili što više informacija o studentskome znanju i preciznije ga vrednovali tj. ocijenili. Na završnome ispitu uz pismenu provjeru organizira se i usmeni ispit pred višečlanom komisijom. Postavit će se i pitanje kako vrednovati trud i zalaganje tijekom nastavnih i izvanastavnih aktivnosti te suradničkih projekata. Što sve može i mora utjecati na zaključivanje ocjene? Što nikako ne bi smjelo utjecati na ocjenjivanje? Nastavnik kao mjerni instrument u procesu vrednovanja – izazovi i odgovornosti. Na kraju radionice raspravljat će se o prednostima i nedostacima usmenih i pismenih ispita, o tome kako postavljati pitanja kojima se nastoji ispitati znanje te kako uključiti samovrednovanje u proces praćenja i ocjenjivanja napretka u učenju hrvatskoga kao inoga.

praćenje, ocjenjivanje, vrednovanje, samovrednovanje

nije evidentirano

engleski

Monitoring and evaluating progress in learning Croatian as a foreign language

nije evidentirano

monitoring, evaluation, evaluation, self-evaluation

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

11. Stručno savjetovanje za lektore inojezičnoga hrvatskoga (SIH)

radionica

06.07.2018-07.07.2018

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Filologija