Utjecaj prednjeg profila vozila na određivanje brzine naleta vozila na pješaka (CROSBI ID 450041)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Velić, Želimir
Šarić, Željko
hrvatski
Utjecaj prednjeg profila vozila na određivanje brzine naleta vozila na pješaka
U ovom diplomskom radu proučava se određivanje brzine naleta vozila na pješaka, točnije utjecaj prednjeg profila vozila kao jednog od čimbenika pri određivanju naletne brzine. Brzina vozila pri naletu na pješaka je ključna stavka koju je potrebno odrediti prilikom utvrđivanja okolnosti nastanka prometne nesreće i, ukoliko je nadalje potrebno, rekonstrukcije. Pri tome se može koristiti više metoda, a jedna od njih je metoda na temelju odbačaja pješaka na čije rezultate izravno utječu značajke prednjeg profila vozila. Kroz rad će se opisati dinamika naleta vozila na pješaka, te metode koje se koriste pri određivanju brzine naleta. Nadalje, vozila će se podijeliti u grupe obzirom na značajke prednjeg profila te će se vršiti simulacije naleta vozila na pješaka u simulacijskom alatu PC Crash. Analizom dobivenih rezultata cilj je utvrditi koliko različiti prednji profili vozila utječu na odbačaj pješaka i samim time na utvrđivanje brzine naleta.
nalet na pješaka ; brzina naleta ; prednji profil vozila ; PC Crash
nije evidentirano
engleski
Impact of Vehicle Front Profile in Determining Vehicle Speed in Pedestrian Collision
nije evidentirano
vehicle - pedestrian collision ; impact speed ; vehicle front profile ; PC Crash
nije evidentirano
Podaci o izdanju
62
24.09.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet prometnih znanosti
Zagreb