Komparativna analiza alata za online učenje (CROSBI ID 450037)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Čurik, Ivana
Papić, Anita
hrvatski
Komparativna analiza alata za online učenje
Posljednjih nekoliko desetljeća svjedoci smo konstantnog tehnološkog napretka, kao i sve dostupnije informacijsko-komunikacijske tehnologije u svakodnevnom životu pojedinca. Kada je početkom 2020. godine epidemija bolesti COVID- 19 uzrokovana virusom SARS-CoV-2 postala globalni javnozdravstveni problem, što je rezultiralo time da su školske učionice zamijenjene virtualnim učionicama, spoznala se važnost dostupnih alata za provođenje nastave na daljinu. U ovom radu provedena je komparativna analiza alata za online učenje kojima su se prilikom provođenja Odluke Vlade Republike Hrvatske iz ožujka 2020. godine, kojom se obustavlja izvođenje nastave na visokim učilištima, u srednjim i osnovnim školama te ustanovama predškolskog odgoja i obrazovanja i uspostavlja nastava na daljinu nastavnici koristili, te se i nadalje koriste pri odražavanju nastave na daljinu. S obzirom na broj dostupnih alata za provođenje nastave na daljinu, analizirani alati korišteni su u promatranim osnovnoškolskim i visokoškolskim ustanovama s područja Osječko-baranjske županije kojima je pristup omogućen uz elektronički identitet u sustavu AAI@EduHr ili elektronički identitet u domeni skole.hr. Komparativnom analizom obuhvaćeni su sljedeći alati za online učenje: Moodle, Loomen, Google učionica i Microsoft Teams. Budući da su u Smjernicama koje je Ministarstvo znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske uputilo obrazovnim ustanovama, a vezano uz organizaciju nastave na daljinu uz pomoć informacijsko - komunikacijske tehnologije, isto iz ožujka 2020., kao mogući komunikacijski alati navedeni: Viber, WhatsApp i Messenger, u radu ih se analizira, kao i videokonferencijske alate: Big Blue Button, Meet i Zoom.
alati za online učenje ; Moodle ; Google učionica ; Microsoft Teams
nije evidentirano
engleski
Comparative analysis of online learning tools
nije evidentirano
online learning tools ; Moodle ; Google classroom ; Microsoft Teams
nije evidentirano
Podaci o izdanju
43
15.02.2022.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet Osijek
Osijek