Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Komparativna analiza alata za online učenje (CROSBI ID 450037)

Ocjenski rad | diplomski rad

Čurik, Ivana Komparativna analiza alata za online učenje / Papić, Anita (mentor); Osijek, Filozofski fakultet Osijek, . 2022

Podaci o odgovornosti

Čurik, Ivana

Papić, Anita

hrvatski

Komparativna analiza alata za online učenje

Posljednjih nekoliko desetljeća svjedoci smo konstantnog tehnološkog napretka, kao i sve dostupnije informacijsko-komunikacijske tehnologije u svakodnevnom životu pojedinca. Kada je početkom 2020. godine epidemija bolesti COVID- 19 uzrokovana virusom SARS-CoV-2 postala globalni javnozdravstveni problem, što je rezultiralo time da su školske učionice zamijenjene virtualnim učionicama, spoznala se važnost dostupnih alata za provođenje nastave na daljinu. U ovom radu provedena je komparativna analiza alata za online učenje kojima su se prilikom provođenja Odluke Vlade Republike Hrvatske iz ožujka 2020. godine, kojom se obustavlja izvođenje nastave na visokim učilištima, u srednjim i osnovnim školama te ustanovama predškolskog odgoja i obrazovanja i uspostavlja nastava na daljinu nastavnici koristili, te se i nadalje koriste pri odražavanju nastave na daljinu. S obzirom na broj dostupnih alata za provođenje nastave na daljinu, analizirani alati korišteni su u promatranim osnovnoškolskim i visokoškolskim ustanovama s područja Osječko-baranjske županije kojima je pristup omogućen uz elektronički identitet u sustavu AAI@EduHr ili elektronički identitet u domeni skole.hr. Komparativnom analizom obuhvaćeni su sljedeći alati za online učenje: Moodle, Loomen, Google učionica i Microsoft Teams. Budući da su u Smjernicama koje je Ministarstvo znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske uputilo obrazovnim ustanovama, a vezano uz organizaciju nastave na daljinu uz pomoć informacijsko - komunikacijske tehnologije, isto iz ožujka 2020., kao mogući komunikacijski alati navedeni: Viber, WhatsApp i Messenger, u radu ih se analizira, kao i videokonferencijske alate: Big Blue Button, Meet i Zoom.

alati za online učenje ; Moodle ; Google učionica ; Microsoft Teams

nije evidentirano

engleski

Comparative analysis of online learning tools

nije evidentirano

online learning tools ; Moodle ; Google classroom ; Microsoft Teams

nije evidentirano

Podaci o izdanju

43

15.02.2022.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet Osijek

Osijek

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti