Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

E-vrednovanje u nastavi na daljinu tijekom pandemije COVID-19 iz perspektive učitelja (CROSBI ID 310871)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | domaća recenzija

Vanek, Katarina ; Maras, Andrej ; Matijašević, Bruno E-vrednovanje u nastavi na daljinu tijekom pandemije COVID-19 iz perspektive učitelja // Napredak (Zagreb), 163 (2022), 1-2; 161-179

Podaci o odgovornosti

Vanek, Katarina ; Maras, Andrej ; Matijašević, Bruno

hrvatski

E-vrednovanje u nastavi na daljinu tijekom pandemije COVID-19 iz perspektive učitelja

Pandemija virusa COVID-19 u određenom je vremenu promijenila način funkcioniranja odgojno-obrazovnih sustava. Nastava je provođena na daljinu što je učiteljima donijelo brojne izazove, a jedan od njih bilo je e- vrednovanje. Ovaj rad daje uvid u učiteljsko viđenje problematike provedbe e- vrednovanja tijekom nastave na daljinu. Za potrebe prikupljanja podataka u ovom je istraživanju korišten polustrukturirani intervju. Sudjelovalo je 16 učitelja obaju spolova. Prema rezultatima, razvidno je da e-vrednovanje učiteljima predstavlja izazov. Posebno se istaknula problematika učeničke samostalnosti i razine usvojenosti nastavnih sadržaja što dovodi u pitanje svrhovitost i relevantnost e-vrednovanja.

COVID-19 ; e-vrednovanje ; nastava na daljinu

nije evidentirano

engleski

E-assessment in online teaching during the COVID-19 pandemic from the perspective of teachers

nije evidentirano

COVID-19 ; distance learning ; e-assessment

nije evidentirano

Podaci o izdanju

163 (1-2)

2022.

161-179

objavljeno

1330-0059

1848-8641

Povezanost rada

Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti

Poveznice