E-vrednovanje u nastavi na daljinu tijekom pandemije COVID-19 iz perspektive učitelja (CROSBI ID 310871)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Vanek, Katarina ; Maras, Andrej ; Matijašević, Bruno
hrvatski
E-vrednovanje u nastavi na daljinu tijekom pandemije COVID-19 iz perspektive učitelja
Pandemija virusa COVID-19 u određenom je vremenu promijenila način funkcioniranja odgojno-obrazovnih sustava. Nastava je provođena na daljinu što je učiteljima donijelo brojne izazove, a jedan od njih bilo je e- vrednovanje. Ovaj rad daje uvid u učiteljsko viđenje problematike provedbe e- vrednovanja tijekom nastave na daljinu. Za potrebe prikupljanja podataka u ovom je istraživanju korišten polustrukturirani intervju. Sudjelovalo je 16 učitelja obaju spolova. Prema rezultatima, razvidno je da e-vrednovanje učiteljima predstavlja izazov. Posebno se istaknula problematika učeničke samostalnosti i razine usvojenosti nastavnih sadržaja što dovodi u pitanje svrhovitost i relevantnost e-vrednovanja.
COVID-19 ; e-vrednovanje ; nastava na daljinu
nije evidentirano
engleski
E-assessment in online teaching during the COVID-19 pandemic from the perspective of teachers
nije evidentirano
COVID-19 ; distance learning ; e-assessment
nije evidentirano