Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Integriranost elemenata zemlje podrijetla u identitet marke proizvoda (CROSBI ID 310824)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Krupka, Zoran ; Marinić, Milena Integriranost elemenata zemlje podrijetla u identitet marke proizvoda // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 73 (2022), 3; 433-458. doi: 10.32910/ep.73.3.5

Podaci o odgovornosti

Krupka, Zoran ; Marinić, Milena

hrvatski

Integriranost elemenata zemlje podrijetla u identitet marke proizvoda

Osnovna svrha ovog rada je istražiti razlike u stupnju integriranosti obilježja zemlje podrijetla u identitet marki proizvoda ovisno o stupnju razvijenosti zemlje podrijetla te jačini imidža koju ta zemlja ima kao zemlja podrijetla za određenu kategoriju proizvoda. Istraživanje je provedeno u dvije faze. U prvoj fazi napravljena je kontekstualna analiza integriranosti obilježja zemlje podrijetla u identitet marki proizvoda krajnje potrošnje odabranih hrvatskih i talijanskih poduzeća (ukupno 62 analizirane marke). Druga faza istraživanja obuhvaćala je kvantitativno istraživanje na 240 ispitanika pomoću visoko strukturiranog upitnika o prepoznatljivosti integriranih obilježja zemlje podrijetla u identitetu marki proizvoda. Glavni rezultati istraživanja su: a) niti u primjeru hrvatskih niti u primjeru talijanskih marki nije vidljiva sustavna integracija obilježja zemlje podrijetla u identitet marke proizvoda ; b) najveća integriranost je u kategoriji hrana i piće ; c) obilježja zemlje podrijetla najviše se integriraju u naziv marke i ambalažu kao elemente marke koji su najviše vidljivi krajnjem potrošaču ; d) zemlje s jačim imidžom imaju veću razinu integracije obilježja zemlje podrijetla u identitet marki proizvoda krajnje potrošnje ; i e) ispitanici prepoznaju obilježja zemlje podrijetla integrirane u marku proizvoda. Rezultati imaju implikacije kako na mikro tako i na makro razini upravljanja.

zemlja podrijetla, identitet marke, imidž zemlje

nije evidentirano

engleski

Country of Origin Attributes Integration into a Product's Brand Identity

nije evidentirano

country of origin, brand identity, country image

nije evidentirano

Podaci o izdanju

73 (3)

2022.

433-458

objavljeno

0424-7558

1848-9494

10.32910/ep.73.3.5

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice
Indeksiranost