Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Dramski tekst u nastavi stranoga jezika (CROSBI ID 719085)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Sarić, Ana ; Kovač, Mirjana Matea Dramski tekst u nastavi stranoga jezika // Suvremene teme u odgoju i obrazovanju - STOO2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević. Zagreb, 2022. str. 252-253

Podaci o odgovornosti

Sarić, Ana ; Kovač, Mirjana Matea

hrvatski

Dramski tekst u nastavi stranoga jezika

Komunikacijska i međukulturna kompetencija temeljne su okosnice suvremene nastave stranoga jezika, a njima se pretpostavlja ispravna i uspješna primjena jezičnih znanja u stvarnom i konkretnom kontekstu pojedine jezične zajednice. Drama kao umjetnički izričaj koji je najbliži stvarnom životu (Boudreault, 2010) pruža širok spektar kognitivnih i afektivnih prednosti te, uzimajući fizičku, mentalnu i psihološku dimenziju osobe, predstavlja cjelovit pristup učenju i poučavanju jezika. Cilj rada jest prikazati potencijal dramskoga teksta kao polazišta dramskih aktivnosti u nastavi Engleskog jezika na razini visokoga obrazovanja te njihov pozitivan utjecaj na razvoj jezičnih i izvanjezičnih kompetencija. U istraživanju sudjeluju studentice druge godine Integriranog učiteljskog studija Filozofskog fakulteta u Splitu na modulu Rano učenje engleskog jezika. Dramske aktivnosti odvijaju se na nekoliko razina te uključuju stvaranje dramskog teksta kreativnim pisanjem, vježbe izgovora, naglaska i intonacije te njegovu konačnu dramatizaciju i izvedbu. Retrospektivnim anketnim upitnikom ispitani su stavovi studentica prema dramskim postupcima kao i samoprocjena pozitivnih učinaka koje imaju na razvoj jezičnih i socioemocionalnih vještina. Budući da dramsko izražavanje stvara aktivno, poticajno i kreativno okruženje koje studenti iznimno pozitivno doživljavaju i ocjenjuju, nameće se zaključak o potrebi njihova sustavnoga implementiranja u proces učenja i poučavanja stranoga jezika.

dramske aktivnosti ; engleski jezik ; komunikacijska kompetencija ; stavovi i samoprocjena budućih učitelja

nije evidentirano

engleski

Play Scripts in Foreign Language Teaching

nije evidentirano

attitudes and self-assessment of future teachers ; communicative competence ; drama activities ; English language

nije evidentirano

Podaci o prilogu

252-253.

2022.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Suvremene teme u odgoju i obrazovanju - STOO2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević

Zagreb:

Podaci o skupu

2. međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija "Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2, In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević"

poster

20.05.2022-21.05.2022

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

nije evidentirano