Učenje fizike temeljeno na igrama (CROSBI ID 718978)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Gaurina, Marija ; Ljevnaić Ivana ; Pažanin Danka
hrvatski
Učenje fizike temeljeno na igrama
Što napraviti kako bi obrazovni sustav što bolje pratio promjene u društvu i tehnologiji? Današnje doba je digitalno i jako ga je teško zamisliti bez primjene tehnologija. Ipak, ona nije na pravi način integrirana u školski sustav. Način učenja i poučavanja nije se bitno promijenio, ali životom uz tehnologiju promijenio se način razmišljanja. Učenje temeljeno na igrama metoda je poučavanja koja uravnotežuje obrazovne materijale sa strategijama, pravilima i socijalnim aspektima igranja igre. Mnoge edukativne igre izlažu učenike ciljanim sadržajima kroz stvarne situacije i pomažu učenicima da razviju ključne životne vještine [1]. Učenje temeljeno na igrama omogućava učenicima da se na razigran i dinamičan način bave standardnim konceptima. U ovom radu prikazani su rezultati primjene jednog takvog modela u kojem su učenici osmog razreda osnovne škole primjenjivali Microsoft Minecraft Education u nastavi fizike, u temi Gibanje i sila, kao i razlike u mogućnostima izmjene informacija te različitim vrstama kognitivnih sposobnosti eksperimentalne i kontrolne skupine. Učenici u jednom razredu (eksperimentalna skupina), koristili su materijale za učenje temeljene na igri Microsoft Minecraft Education ; učenici u drugom razredu (kontrolna skupina), koristili su materijale za učenje koji se ne temelje na igrama. Rezultati su otkrili da je eksperimentalna skupina imala veću mogućnost izmjene informacija o relevantnim sadržajima što je pozitivno utjecalo na učenike eksperimentalne skupine koja je bila znatno više zainteresirana, koncentrirana i sposobna kontrolirati svoje učenje. Rezultate primjene modela poučavanja temeljimo na provedenim anketama među učenicima te rezultatima provedenog formativnog i sumativnog vrednovanja.
fizika ; učenje temeljeno na igrama ; nastava
nije evidentirano
engleski
Game-based physics learning
nije evidentirano
physics ; GBL ; teaching
nije evidentirano
Podaci o prilogu
32-36.
2021.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova XV. hrvatskog simpozija o nastavi fizike
Podaci o skupu
XV. hrvatski simpozij o nastavi fizike
predavanje
07.04.2021-08.04.2021
Hrvatska; online