Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Učenje fizike temeljeno na igrama (CROSBI ID 718978)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija

Gaurina, Marija ; Ljevnaić Ivana ; Pažanin Danka Učenje fizike temeljeno na igrama // Zbornik radova XV. hrvatskog simpozija o nastavi fizike. 2021. str. 32-36

Podaci o odgovornosti

Gaurina, Marija ; Ljevnaić Ivana ; Pažanin Danka

hrvatski

Učenje fizike temeljeno na igrama

Što napraviti kako bi obrazovni sustav što bolje pratio promjene u društvu i tehnologiji? Današnje doba je digitalno i jako ga je teško zamisliti bez primjene tehnologija. Ipak, ona nije na pravi način integrirana u školski sustav. Način učenja i poučavanja nije se bitno promijenio, ali životom uz tehnologiju promijenio se način razmišljanja. Učenje temeljeno na igrama metoda je poučavanja koja uravnotežuje obrazovne materijale sa strategijama, pravilima i socijalnim aspektima igranja igre. Mnoge edukativne igre izlažu učenike ciljanim sadržajima kroz stvarne situacije i pomažu učenicima da razviju ključne životne vještine [1]. Učenje temeljeno na igrama omogućava učenicima da se na razigran i dinamičan način bave standardnim konceptima. U ovom radu prikazani su rezultati primjene jednog takvog modela u kojem su učenici osmog razreda osnovne škole primjenjivali Microsoft Minecraft Education u nastavi fizike, u temi Gibanje i sila, kao i razlike u mogućnostima izmjene informacija te različitim vrstama kognitivnih sposobnosti eksperimentalne i kontrolne skupine. Učenici u jednom razredu (eksperimentalna skupina), koristili su materijale za učenje temeljene na igri Microsoft Minecraft Education ; učenici u drugom razredu (kontrolna skupina), koristili su materijale za učenje koji se ne temelje na igrama. Rezultati su otkrili da je eksperimentalna skupina imala veću mogućnost izmjene informacija o relevantnim sadržajima što je pozitivno utjecalo na učenike eksperimentalne skupine koja je bila znatno više zainteresirana, koncentrirana i sposobna kontrolirati svoje učenje. Rezultate primjene modela poučavanja temeljimo na provedenim anketama među učenicima te rezultatima provedenog formativnog i sumativnog vrednovanja.

fizika ; učenje temeljeno na igrama ; nastava

nije evidentirano

engleski

Game-based physics learning

nije evidentirano

physics ; GBL ; teaching

nije evidentirano

Podaci o prilogu

32-36.

2021.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova XV. hrvatskog simpozija o nastavi fizike

Podaci o skupu

XV. hrvatski simpozij o nastavi fizike

predavanje

07.04.2021-08.04.2021

Hrvatska; online

Povezanost rada

Povezane osobe




Fizika