Profesionalni identitet nastavnika zdravstvene njege (CROSBI ID 310685)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Šare, Sonja ; Ljubičić, Marija
hrvatski
Profesionalni identitet nastavnika zdravstvene njege
Napredak u obrazovanju medicinskih sestara posebno je zabilježen posljednjih desetljeća. Obzirom na složenost poučavanja zdravstvene njege profesionalne kompetencije nastavnika zdravstvene njege predstavljaju izazov za nove kurikulume i suvremeni pristup nastavi. Cilj ovog istraživanja bio je ispitati identitet nastavnika zdravstvene njege. kao i čimbenike koji utječu na njegov razvoj. U istraživanju je sudjelovalo 90 ispitanika. Rezultati pokazuju da se ispitanici u prosjeku osjećaju kao da pripadaju zajednici nastavnika zdravstvene njege (M=4, 14, SD=0, 94), svoje nastavničke kompetencije procjenjuju visokima (M=4, 08, SD=0, 94), procjenjuju da ih je obrazovanje donekle pripremilo za posao (M= 3, 67, SD=1, 09) i često ulažu u svoj profesionalni identitet. Ulaganje nastavnika zdravstvene njege u profesionalni identitet imati će reperkusije na kvalitetu nastave, ostvarenje ishoda učenja i kvalitetu sestrinske skrbi za pacijente.
zdravstvena njega ; nastavnik ; identitet
nije evidentirano
engleski
Professional identity of nursing teachers
nije evidentirano
nursing care ; teacher ; identity
nije evidentirano