Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Profesionalni identitet nastavnika zdravstvene njege (CROSBI ID 310685)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Šare, Sonja ; Ljubičić, Marija Profesionalni identitet nastavnika zdravstvene njege // Varaždinski učitelj, 5 (2022), 9; 264-276

Podaci o odgovornosti

Šare, Sonja ; Ljubičić, Marija

hrvatski

Profesionalni identitet nastavnika zdravstvene njege

Napredak u obrazovanju medicinskih sestara posebno je zabilježen posljednjih desetljeća. Obzirom na složenost poučavanja zdravstvene njege profesionalne kompetencije nastavnika zdravstvene njege predstavljaju izazov za nove kurikulume i suvremeni pristup nastavi. Cilj ovog istraživanja bio je ispitati identitet nastavnika zdravstvene njege. kao i čimbenike koji utječu na njegov razvoj. U istraživanju je sudjelovalo 90 ispitanika. Rezultati pokazuju da se ispitanici u prosjeku osjećaju kao da pripadaju zajednici nastavnika zdravstvene njege (M=4, 14, SD=0, 94), svoje nastavničke kompetencije procjenjuju visokima (M=4, 08, SD=0, 94), procjenjuju da ih je obrazovanje donekle pripremilo za posao (M= 3, 67, SD=1, 09) i često ulažu u svoj profesionalni identitet. Ulaganje nastavnika zdravstvene njege u profesionalni identitet imati će reperkusije na kvalitetu nastave, ostvarenje ishoda učenja i kvalitetu sestrinske skrbi za pacijente.

zdravstvena njega ; nastavnik ; identitet

nije evidentirano

engleski

Professional identity of nursing teachers

nije evidentirano

nursing care ; teacher ; identity

nije evidentirano

Podaci o izdanju

5 (9)

2022.

264-276

objavljeno

2623-7237

Povezanost rada

Kliničke medicinske znanosti, Obrazovne znanosti

Poveznice