Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga postavljanja pitanja u suvremenoj nastavi stranih jezika (CROSBI ID 490972)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija

Geld, Renata Uloga postavljanja pitanja u suvremenoj nastavi stranih jezika // Suvremena kretanja u nastavi stranih jezika, zbornik Hrvatskog društva za primijenjenu lingvistiku / Stolac, D., Ivanetić, N., Pritchard, B. (ur.). Zagreb : RIjeka, 2004. str. 153-161-x

Podaci o odgovornosti

Geld, Renata

hrvatski

Uloga postavljanja pitanja u suvremenoj nastavi stranih jezika

Nastavnici su oduvjek postavljali pitanja na koja su mogli predvidjeti odgovore. Pitanja o kojima je ovdje riječ otvorenog su tipa i odgovor nije uvijek predvidljiv, što govori mnogo o tendenciji suvremene nastave da u središte pozornosti stavi učenika. Pokazat ćemo kako nastava može usmjeriti k ciljanom sadržaju, a u isto vrijeme vodi računa o nekim od osnovnih načela koja je čine poticajnim procesom za razvoj onih učeničkih kvaliteta koje će mu pomoći u cjeloživotnom obrazovanju.

pitanje; učenik kao središte; psihološki principi

nije evidentirano

engleski

The Role of Questioning in Modern Language Teaching

nije evidentirano

question; learner-centred; psychological principles

nije evidentirano

Podaci o prilogu

153-161-x.

2004.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Suvremena kretanja u nastavi stranih jezika, zbornik Hrvatskog društva za primijenjenu lingvistiku

Stolac, D., Ivanetić, N., Pritchard, B.

Zagreb : RIjeka:

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Filologija