Uloga postavljanja pitanja u suvremenoj nastavi stranih jezika (CROSBI ID 490972)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Geld, Renata
hrvatski
Uloga postavljanja pitanja u suvremenoj nastavi stranih jezika
Nastavnici su oduvjek postavljali pitanja na koja su mogli predvidjeti odgovore. Pitanja o kojima je ovdje riječ otvorenog su tipa i odgovor nije uvijek predvidljiv, što govori mnogo o tendenciji suvremene nastave da u središte pozornosti stavi učenika. Pokazat ćemo kako nastava može usmjeriti k ciljanom sadržaju, a u isto vrijeme vodi računa o nekim od osnovnih načela koja je čine poticajnim procesom za razvoj onih učeničkih kvaliteta koje će mu pomoći u cjeloživotnom obrazovanju.
pitanje; učenik kao središte; psihološki principi
nije evidentirano
engleski
The Role of Questioning in Modern Language Teaching
nije evidentirano
question; learner-centred; psychological principles
nije evidentirano
Podaci o prilogu
153-161-x.
2004.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Suvremena kretanja u nastavi stranih jezika, zbornik Hrvatskog društva za primijenjenu lingvistiku
Stolac, D., Ivanetić, N., Pritchard, B.
Zagreb : RIjeka:
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096