Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Daske koje život znače: marketinška analiza identiteta kazališta (CROSBI ID 310621)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | domaća recenzija

Penava Brekalo, Zvjezdana ; Jukić, Dinko Daske koje život znače: marketinška analiza identiteta kazališta // Mostariensia (Mostar), 25 (2021), 1-2; 187-207

Podaci o odgovornosti

Penava Brekalo, Zvjezdana ; Jukić, Dinko

hrvatski

Daske koje život znače: marketinška analiza identiteta kazališta

U radu se prikazuje, raspravlja i analizira kazalište kao kulturni, sociološki i marketinški fenomen. Kazalište je promatrano s gledišta kulturna objekta, ali i s gledišta proizvoda i usluge kao marke. Polazi se od Griswoldove teorije prema kojoj kazalište promatramo kao kulturni objekt. Raspravlja se o Colbertovu modelu kulturna proizvoda i analizira se kulturni objekt kao predmet tržišne razmjene. Kazalište smo analizirali i prikazali kao kulturni proizvod i kulturni simbol društva. Kontekst umjetnosti i kulture prikazuje se prema Kupareovu gledištu umjetnosti koji integriramo u kontekst teorije marke i izgradnje identiteta. Ciljevi su rada pružiti detaljan uvid i analizirati identitet kazališta. Za detaljnije analiziranje kazališta s marketinškoga gledišta korišten je Kapfererov model izgradnje identiteta marke. Kulturni objekt kazališta analiziran je na razini poruke i znaka. Doprinos rada očituje se u interdisciplinarnome pristupu analizi kazališta kao kulturnoga, sociološkoga i marketinškoga fenomena.

identitet ; kazalište ; kultura ; marka ; umjetnost

nije evidentirano

engleski

Boards that mean life: a marketing analysis of theatre identity

nije evidentirano

identity ; theatre ; culture ; brand ; art

nije evidentirano

Podaci o izdanju

25 (1-2)

2021.

187-207

objavljeno

1023-8638

Povezanost rada

Ekonomija