Znanstveni instrumenti za mjerenje kulture škole (CROSBI ID 718914)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Varga, Rahaela
hrvatski
Znanstveni instrumenti za mjerenje kulture škole
Kultura škole dugo je vremena u središtu pedagogijskih istraživanja zbog utvrđene povezanosti značajki kulture škole s akademskim uspjehom učenika. Važnost znanstvenog proučavanja kulture škole prepoznata je još 90-ih godina prošlog stoljeća, ali ne prestaje biti aktualnim fenomenom, budući da se društveni kontekst obrazovanja otada značajno mijenjao. Zbog toga je važno pitanje kako izmjeriti nešto relativno nestalno poput kulture škole. Teorijsku podlogu empirijskom istraživanju kulture pojedine škole pružaju različiti modeli kulture škole koje su ponudili Deal i Peterson, 1998 ; Stoll i Fink, 1996 ; Hargreaves, 1995. Predavanjem se opisuju prednosti i nedostatci primjene triju instrumenta za procjenu kulture škole u procesu unutarnjeg vrednovanja odgojno-obrazovne ustanove: Likertova skala procjene, semantički diferencijal i Hargreavesov kvadrant. Ti su instrumenti dostupni učiteljima kao dionicima kulture škole u sklopu profesionalnog usavršavanja unutar ustanove.
alati za mejrenje, kultura škole, pedagogija, učitelj
https://www.festivalznanosti.hr/2021/osijek/? eventId=1947
engleski
School Culture Assessment Tools
nije evidentirano
assessment tools, pedagogy, school culture, teacher
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2021.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Festival znanosti 2021
predavanje
10.05.2021-15.05.2021
Osijek, Hrvatska