DIGITALNI NOMADI KAO TURISTIČKI TREND (CROSBI ID 718892)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Malarić, Ivana ; Mrvica Mađarac, Sandra
hrvatski
DIGITALNI NOMADI KAO TURISTIČKI TREND
Promjene u društvu koje su se dogodile pod utjecajem Covid pandemije utjecale su na turističko tržište i na radne odnose. Budući da se za neke poslove radno mjesto ne veže uz fizičko prisustvo već je moguće i raditi na daljinu odnosno putem kominikacijske tehnologije, digitalni nomadi su postali trend na turističkom tržištu. Digitalni nomadi su zaposleni ljudi koji svoj posao mogu obavljati iz različitih mjesta spajajući pritom turističko putovanje i rad, a cijeli je niz poslova koji se mogu obavljati na taj način. Digitalni nomadi traže autentične destinacije, a dobar su način za produžavanje turističke sezone. Republika Hrvatska je jedna od prvih država u EU koja je zakonski regulirala zaposlenje i boravak digitalnih nomada. Hrvatska turistička zajednica je pokrenila promotivnu kampanju „Croatia, your new office“ u kojoj se digitalnim nomadima pružaju informacije vezane za prijave i boravak u Republici Hrvatskoj. U radu se analizira pojam digitalnog nomada, promotivna kampanja „Croatia, your new office“ te se analiziraju rezultati provedenog istraživanja na 100 ispitanika o stavu ispitanika prema zaposlenju kao digitalnog nomada.
digitalni nomadi, „Croatia, your new office“, istraživanje
nije evidentirano
engleski
DIGITAL NOMADS AS A TOURIST TREND
nije evidentirano
digital nomads, „Croatia, your new office“, research
nije evidentirano
Podaci o prilogu
183-191.
2022.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova VII. Međunarodne znanstveno-stručne studentske konferencije SKEI 2022
Gongeta, Sanja ; Nedović, Mirjana ; Stojanović, Slobodan
Vukovar:
978-953-7734-41-1
Podaci o skupu
7. međunarodna znanstveno-stručna studentska konferencija (SKEI 2022)
predavanje
12.05.2022-12.05.2022
Vukovar, Hrvatska