Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Poučavanje za kritičko mišljenje: smjernice za implementaciju (CROSBI ID 73257)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Buchberger, Iva ; Bolčević Valentina Poučavanje za kritičko mišljenje: smjernice za implementaciju // Inovativnost, kreativnost i poduzetnost u odgojno- obrazovnom sustavu / Vican, Dijana ; Karamatić Brčić, Matilda (ur.). Zadar: Sveučilište u Zadru, 2022. str. 79-94

Podaci o odgovornosti

Buchberger, Iva ; Bolčević Valentina

hrvatski

Poučavanje za kritičko mišljenje: smjernice za implementaciju

U ovom se radu razrađuje koncept poučavanja za kritičko mišljenje koji podrazumijeva proces intencionalnog suradničkog razvijanja i stvaranja znanja, vještina i vrijednosti u kojem su učenici i nastavnici aktivni i refleksivni subjekti koji interpretiraju, analiziraju, vrednuju nastavni sadržaj te oblikuju argumentirane stavove o njemu. Svrha je ovoga rada davanje smjernica praktičarima (nastavnicima) u poučavanju za kritičko mišljenje i njegovoj implementaciji u odgojno-obrazovnu praksu. U radu se fenomen poučavanja za kritičko mišljenje razrađuje kroz dimenzije nastavnog sadržaja, nastavnih metoda i oblika rada, razrednog ozračja te (samo)vrednovanja. Uz izdvojene dimenzije predlažu se smjernice za praktičare (nastavnike) kako poučavati za kritičko mišljenje, odnosno kako kritičko mišljenje implementirati u odgojno-obrazovnu praksu. U radu se ukazuje na izazove na koje se može naići pri implementaciji poučavanja za kritičko mišljenje, a koji mogu služiti i kreatorima obrazovnih politika kao preporuka za osiguravanje poticajnog okruženja poučavanja.

kritičko mišljenje, poučavanje za kritičko mišljenje, aktivno učenje, nastavnici, učenici.

nije evidentirano

engleski

Teaching for critical thinking: implementation guidelines

nije evidentirano

critical approaches to teaching content ; active teaching methods ; collaborative learning ; tolerant classroom atmosphere ; (self)evaluation.

nije evidentirano

Podaci o prilogu

79-94.

objavljeno

Podaci o knjizi

Inovativnost, kreativnost i poduzetnost u odgojno- obrazovnom sustavu

Vican, Dijana ; Karamatić Brčić, Matilda

Zadar: Sveučilište u Zadru

2022.

978-953-331-349-8

Povezanost rada

Pedagogija