Simulacija oslikavanja strukturiranim svjetlom u Blenderu i kalibracija virtualnog projektora i kamere (CROSBI ID 449853)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Maglić, Marko
Petković, Tomislav
hrvatski
Simulacija oslikavanja strukturiranim svjetlom u Blenderu i kalibracija virtualnog projektora i kamere
Blender je alat otvorenog koda koji se može koristiti za simulaciju oslikavanja strukturiranim svjetlom. U radu opisujemo kako se Blender koristi za simulaciju 3D skenera koji se sastoji od jedne kamere i od jednog projektora te kako se postavljaju parametri simulacije. Za simulirani skener provodimo postupak kalibracije skenera te rezultate kalibracije uspoređujemo s parametrima simulacije i scene koji su postavljeni izravno u Blenderu. Usporedbu provodimo kroz računanje invarijanti koje ne ovise o koordinatnom sustavu u kojem su iskazani kalibracijski parametri. Rezultat provedene usporedbe jest da je Blender moguće koristiti za preciznu simulaciju oslikavanja strukturiranim svjetlom.
Blender ; simuliranje oslikavanja strukturiranim svjetlom ; kalibracija kamere
nije evidentirano
engleski
Simulation of Structured Light Imaging in Blender and Calibration of Virtual Projector and Camera
nije evidentirano
Blender ; simulation of structured light imaging ; camera calibration
nije evidentirano
Podaci o izdanju
28
25.02.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Zagreb