Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Komunikacijski aspekt kao element organizacijske kulture: analiza mrežnih tekstova za predstavljanje krovnih nogometnih organizacija i engleskih nogometnih klubova široj publici (CROSBI ID 449763)

Ocjenski rad | diplomski rad

Šimić, Dinko Komunikacijski aspekt kao element organizacijske kulture: analiza mrežnih tekstova za predstavljanje krovnih nogometnih organizacija i engleskih nogometnih klubova široj publici / Omrčen, Darija (mentor); Zagreb, Kineziološki fakultet u Zagrebu, . 2018

Podaci o odgovornosti

Šimić, Dinko

Omrčen, Darija

hrvatski

Komunikacijski aspekt kao element organizacijske kulture: analiza mrežnih tekstova za predstavljanje krovnih nogometnih organizacija i engleskih nogometnih klubova široj publici

Cilj je rada analizirati tekstove kojima se u kontekstu komunikacije u sportskom menadžmentu krovne nogometne organizacije i engleski nogometni klubovi na svojim mrežnim stranicama predstavljaju široj publici, a taj će se cilj realizirati tako što će se analizirati skup odabranih obilježja navedenih tesktova, i to deset najučestalijih punoznačnih riječi u analiziranim tekstovima, kao i ukupan broj pojavnica, prosječan broj riječi te prosječna duljina riječi u njima. Uzorak se sastoji od engleskim jezikom pisanih tekstova koji se nalaze na mrežnim stranicama krovnih nogometnih organizacija, i to FIFA-e, UEFA-e i Football Association (Barclay's Premier League), kao i na stranicama engleskih nogometnih klubova, a koji se odnose na definiranje misije, osnovnih ideja i stavova navedenih nogometnih krovnih organizacija i 20 nogometnih klubova FA Premier lige. Rezultati su pokazali da svaki klub, odnosno krovna organizacija imaju vlastiti pristup oblikovanja korporacijske kulture. Većina klubova stavlja naglasak na riječi community (hrv. zajednica) i people (hrv. ljudi), a analiza je za krovne nogometne organizacije pokazala da je u analiziranim tekstovima u prvom planu igra (engl. game), tj. nogomet, kao i vrijednosti (engl. values) koje organizacija zastupa u okviru svoje organizacijske kulture. Još jedan aspekt koji krovne nogometne organizacije naglašavaju je raznovrsnost (engl. diversity). U sklopu organizacijske kulture kako engleskih nogometnih klubova, tako i krovnih nogometnih organizacija naglašava se rad sa različitim skupinama građana.

nogometni klub ; krovna nogometna organizacija ; organizacijska kultura ; mrežne stranice

nije evidentirano

engleski

Communication aspect as an element of the organization culture: analysis of online texts as the means of representing umbrella football organizations and English football clubs to a wider public

nije evidentirano

football club ; umbrella football organization ; organization culture ; web pages

nije evidentirano

Podaci o izdanju

48

07.09.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Kineziološki fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Filologija, Kineziologija

Poveznice