Kineziološke aktivnosti djece rane i predškolske dobi - postignuća kineziološke metodike (CROSBI ID 21917)
Autorska knjiga | monografija (znanstvena) | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Petrić, Vilko
hrvatski
Kineziološke aktivnosti djece rane i predškolske dobi - postignuća kineziološke metodike
Sveučilišni udžbenik Kineziološke aktivnosti djece rane i predškolske dobi – postignuća kineziološke metodike u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju objedinjuje trenutne suvremene spoznaje u kineziološkoj edukaciji i ostalim znanstvenim granama koje proučavaju odgoj i obrazovanje djece rane i predškolske dobi, kao i praktična iskustva vrijednih odgojno–obrazovnih djelatnika u ustanovama ranog odgoja. Sadrži dvanaest poglavlja koja se mogu svrstati u tri opsežnija dijela i u kojima bi trebala dati odgovore na sva pitanja koja se mogu javiti u neposrednom odgojno–obrazovnom radu stručnjaka tijekom kinezioloških aktivnosti. Prvi dio započinje upoznavanjem čitatelja s teorijskim okvirom i polazištima za istraživanje i razvoj kinezioloških aktivnosti s djecom rane i predškolske dobi. Predstavljena je kineziološka metodika u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju, odnosno s njezina struktura i položaja u znanosti, definicija, predmet istraživanja, ciljevi i zadaće. Zatim se objašnjava položaj kinezioloških aktivnosti u integriranom kurikulumu ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja te su opisana razvojna obilježja djece rane i predškolske dobi, koja je bitno poznavati za uspješnu realizaciju tjelesnog vježbanja. Navedene su trenutne vrste kinezioloških aktivnosti i detaljno objašnjene sukladno svrsi, sadržajima i posebnostima u organizaciji. Drugi dio čine poglavlja koja su bitna u kvaliteti realizacije kinezioloških aktivnosti. Predstavljeni su prostori i oprema bitna za realizaciju tjelesnog vježbanja. Razrađeni su mogući motorički sadržaji za kineziološke aktivnosti, objašnjena je organizacija tjelesnog vježbanja, odnosno moguće postave i načini raspoređivanja djece po vježbalištu te metode rada koje su potrebne za prikazivanje određenih motoričkih sadržaja, njegovog poučavanja i uvježbavanja u sigurnom okruženju za dijete. Treći se dio dominantno odnosi na poglavlja koja doprinose kvaliteti neposrednog odgojno–obrazovnog rada odgajatelja. Predstavljena su načela koja je potrebno uvažavati tijekom realizacije kinezioloških aktivnosti te su opisani načini pripremanja odgajatelja i navedeni razlozi zašto je bitno izgrađivati sebe putem profesionalnog usavršavanja.
Kineziološke aktivnosti ; kineziološka metodika ; djeca ; rana dob ; predškolska dob
nije evidentirano
engleski
Kinesiological activities of children of early and preschool age - achievements of kinesiological methodology
nije evidentirano
Kinesiological activities ; kinesiological methodology ; children ; early age ; preschool age
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci
2022.
978-953-7917-59-3
206
objavljeno