Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kineziološke aktivnosti djece rane i predškolske dobi - postignuća kineziološke metodike (CROSBI ID 21917)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena) | domaća recenzija

Petrić, Vilko Kineziološke aktivnosti djece rane i predškolske dobi - postignuća kineziološke metodike. Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2022

Podaci o odgovornosti

Petrić, Vilko

hrvatski

Kineziološke aktivnosti djece rane i predškolske dobi - postignuća kineziološke metodike

Sveučilišni udžbenik Kineziološke aktivnosti djece rane i predškolske dobi – postignuća kineziološke metodike u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju objedinjuje trenutne suvremene spoznaje u kineziološkoj edukaciji i ostalim znanstvenim granama koje proučavaju odgoj i obrazovanje djece rane i predškolske dobi, kao i praktična iskustva vrijednih odgojno–obrazovnih djelatnika u ustanovama ranog odgoja. Sadrži dvanaest poglavlja koja se mogu svrstati u tri opsežnija dijela i u kojima bi trebala dati odgovore na sva pitanja koja se mogu javiti u neposrednom odgojno–obrazovnom radu stručnjaka tijekom kinezioloških aktivnosti. Prvi dio započinje upoznavanjem čitatelja s teorijskim okvirom i polazištima za istraživanje i razvoj kinezioloških aktivnosti s djecom rane i predškolske dobi. Predstavljena je kineziološka metodika u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju, odnosno s njezina struktura i položaja u znanosti, definicija, predmet istraživanja, ciljevi i zadaće. Zatim se objašnjava položaj kinezioloških aktivnosti u integriranom kurikulumu ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja te su opisana razvojna obilježja djece rane i predškolske dobi, koja je bitno poznavati za uspješnu realizaciju tjelesnog vježbanja. Navedene su trenutne vrste kinezioloških aktivnosti i detaljno objašnjene sukladno svrsi, sadržajima i posebnostima u organizaciji. Drugi dio čine poglavlja koja su bitna u kvaliteti realizacije kinezioloških aktivnosti. Predstavljeni su prostori i oprema bitna za realizaciju tjelesnog vježbanja. Razrađeni su mogući motorički sadržaji za kineziološke aktivnosti, objašnjena je organizacija tjelesnog vježbanja, odnosno moguće postave i načini raspoređivanja djece po vježbalištu te metode rada koje su potrebne za prikazivanje određenih motoričkih sadržaja, njegovog poučavanja i uvježbavanja u sigurnom okruženju za dijete. Treći se dio dominantno odnosi na poglavlja koja doprinose kvaliteti neposrednog odgojno–obrazovnog rada odgajatelja. Predstavljena su načela koja je potrebno uvažavati tijekom realizacije kinezioloških aktivnosti te su opisani načini pripremanja odgajatelja i navedeni razlozi zašto je bitno izgrađivati sebe putem profesionalnog usavršavanja.

Kineziološke aktivnosti ; kineziološka metodika ; djeca ; rana dob ; predškolska dob

nije evidentirano

engleski

Kinesiological activities of children of early and preschool age - achievements of kinesiological methodology

nije evidentirano

Kinesiological activities ; kinesiological methodology ; children ; early age ; preschool age

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci

2022.

978-953-7917-59-3

206

objavljeno

Povezanost rada

Interdisciplinarne društvene znanosti, Kineziologija