Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kazalište sjena u funkciji razvoja djeteta s teškoćama (CROSBI ID 718395)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Krampač-Grljušić, Aleksandra ; Mihanović, Vesna ; Brust Nemet, Maja Kazalište sjena u funkciji razvoja djeteta s teškoćama // Međunarodna znanstvena konferencija DIDAKTIČKI IZAZOVI IV Futures Studies in Education- Knjiga sažetaka / Dubovicki, Snježana ; Huljev, Antonija (ur.). Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 103-104

Podaci o odgovornosti

Krampač-Grljušić, Aleksandra ; Mihanović, Vesna ; Brust Nemet, Maja

hrvatski

Kazalište sjena u funkciji razvoja djeteta s teškoćama

Rad predstavlja teorijski okvir koji podržava tumačenje uloge kazališta sjena u (re)habilitaciji djece s teškoćama. Sudjelovanje djece u kazalištu sjena može pozitivno utjecati na razvoj socijalne kompetencije djece, posebice na djetetove komunikacijske vještine, ali i na razvoj govora. Posebno se želi istaknuti spoznaja kako razvojna razina govora ovisi o razini formiranih finih pokreta prstiju ruku. Kazalište sjena uz floortime pristup, popraćeno pokretima prstiju, ruku i tijela, pruža dobru stimulaciju za razvoj govora, a pri tome utječe i na cjelovit razvoj djeteta. Floortime pristup omogućava djeci istraživanje emocija u sigurnom okruženju, kreativno razmišljanje, rješavanje problema i skretanje pozornosti na suptilne nijanse neverbalne komunikacije. Iskustva su stečena kazalištem sjena uz prakticiranje floortime pristupa korisna za svu djecu, a posebice za onu koja imaju teškoće. Floortime pristup i kazalište sjena samo su jedan od pristupa i alata za uspješan proces (re)habilitacije, a time i inkluzije djece s teškoćama.

floortime pristup, kazalište sjena, (re)habilitacija djece s teškoćama

nije evidentirano

engleski

Shadow theater in the function of development of children with disabilities

nije evidentirano

floortime approach, shadow theater, (re)habilitation of children with disabilities

nije evidentirano

Podaci o prilogu

103-104.

2022.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Međunarodna znanstvena konferencija DIDAKTIČKI IZAZOVI IV Futures Studies in Education- Knjiga sažetaka

Dubovicki, Snježana ; Huljev, Antonija

Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-8371-02-8

Podaci o skupu

International Conference Didactic Challenges 4: Futures Studies in Education

predavanje

26.05.2022-27.05.2022

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Pedagogija