Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Vizioniranje učitelja o vlastitoj ulozi u poticanju procesa učenja (CROSBI ID 718394)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Brust Nemet, Maja ; Ljubac Mec, Danijela ; Marić, Dušana Vizioniranje učitelja o vlastitoj ulozi u poticanju procesa učenja // Međunarodna znanstvena konferencija DIDAKTIČKI IZAZOVI IV Futures Studies in Education- Knjiga sažetaka / Dubovicki, Snježana ; Huljev, Antonija (ur.). Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 49-50

Podaci o odgovornosti

Brust Nemet, Maja ; Ljubac Mec, Danijela ; Marić, Dušana

hrvatski

Vizioniranje učitelja o vlastitoj ulozi u poticanju procesa učenja

Cilj je rada dati teorijski prikaz o važnosti vizioniranja učitelja o vlastitoj ulozi u sukreiranju pozitivne kulture škole i poticajnoga ozračja za učenje. Vizioniranje učitelja o učenju i poučavanju kontinuiran je i cjeloživotan proces refleksije koji omogućava lakše prevladavanje prepreka. Učitelji s vizijom i filozofijom upravljanja razredom imaju svrhu i smjer djelovanja. Tijekom inicijalnoga i cjeloživotnoga profesionalnog razvoja učitelja nužno je osigurati holistički pogled koji uključuje osnaživanje i analiziranje profesionalnih vizija, kao i kontinuirano jačanje pedagoških i socijalnih kompetencija učitelja koje su neophodne za sukreiranje poticajnoga razrednog ozračja. Vizija je učitelja povezana s kulturom škole i vlastitim vrijednostima, a na razinu profesionalnosti, kolegijalnosti i samoodređenja mogu djelovati sami učitelji. Sukreiranjem se pozitivne kulture škole i razreda učenike potiče na pozitivan pristup i stav prema učenju, pri tome učenici kao intrinzično motivirani i aktivni kreatori učenja vide svrhu učenja, a učenje prepoznaju kao trajnu vrijednost. Globalni čimbenici utječu na promjene u poučavanju među različitim generacijama, stoga učitelji trebaju kontinuirano promišljati o viziji poučavanja i učinkovitosti različitih strategija učenja, upravljanja učenjem, emocijama, motivacijom i informacijama, kao i sukreiranjem poticajnoga okruženja za učenje. Implementacijom međupredmetnih tema, posebice Učiti kako učiti i Osobni i socijalni razvoj, u sve nastavne predmete, učitelji će omogućiti cjelovit razvoj djeteta, poticajno okruženje za učenje i pripremiti učenike za uspješno osobno i profesionalno funkcioniranje u svijetu brzih promjena.

kultura škole, učenje, poučavanje, profesionalne kompetencije učitelja, uloga učitelja

nije evidentirano

engleski

Teacher's visions regarding their own role in the promotion of the learning process

nije evidentirano

school culture, learning, professional competencies of teachers, the role of a teacher

nije evidentirano

Podaci o prilogu

49-50.

2022.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Međunarodna znanstvena konferencija DIDAKTIČKI IZAZOVI IV Futures Studies in Education- Knjiga sažetaka

Dubovicki, Snježana ; Huljev, Antonija

Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-8371-02-8

Podaci o skupu

International Conference Didactic Challenges 4: Futures Studies in Education

predavanje

26.05.2022-27.05.2022

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Pedagogija