Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Kolegijalno opažanje kao alat za usmjeravanje osobnog profesionalnog razvoja (CROSBI ID 310057)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija

Labak, Irena ; Sablić, Marija ; Škugor, Alma Kolegijalno opažanje kao alat za usmjeravanje osobnog profesionalnog razvoja // Didactica Slovenica = Pedagoška obzorja, 37 (2022), 1; 80-93

Podaci o odgovornosti

Labak, Irena ; Sablić, Marija ; Škugor, Alma

hrvatski

Kolegijalno opažanje kao alat za usmjeravanje osobnog profesionalnog razvoja

Profesionalnim razvojem učitelji unaprjeđuju kvalitetu nastavnog procesa kako bi zadovoljili interese i potrebe učenika kao pojedinca u društvu brzih promjena. Cjeloviti profesionalni razvoj je proces koji podrazumijeva sve aktivnosti koje vode do promjena u znanjima i uvjerenjima učitelja, a koje posljedično vode do promjena u poučavanju i postignućima učenika. Uočavanjem promjena u poučavanju otvaraju se mogućnosti za nove aktivnosti koje pak izazivaju promjene u znanju učitelja i učenika. Cilj rada je raspraviti kolegijalno opažanje kao cjeloviti osobni profesionalni razvoj. U radu je opisano kako kolegijalno opažanje omogućava samoreflksiju kao osnovu u planiranju i usmjeravanju profesionalnog razvoja. U praksi se može upotpuniti vrednovanjem koje je neodvojivo od poučavanja te ga se može promatrati dijelom nastavnog ciklusa. Kolegijalno opažanje dobra je osnova za stvaranje profesionalnih zajednica učenja te pruža podršku učitelju u autonomiji planiranja kako poučavanja tako i osobnog profesionalnog razvoja.

nastavni ciklus ; poučavanje ; refleksija ; samoregulirano učenje ; učitelj

nije evidentirano

engleski

Peer observation of teaching as a tool to guide individual professional development

nije evidentirano

teaching cycle ; teaching ; reflection ; self-regulated learning ; teacher

nije evidentirano

Podaci o izdanju

37 (1)

2022.

80-93

objavljeno

0353-1392

Povezanost rada

Pedagogija