ANALIZA TRENDOVA I PRAKSI U RAZVOJU KREATIVNOG PARTNERSTVA (CROSBI ID 718296)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Šain, Marija
hrvatski
ANALIZA TRENDOVA I PRAKSI U RAZVOJU KREATIVNOG PARTNERSTVA
Kreativno partnerstvo odnosi se na povezivanje umjetnika, umjetničkih ili kulturnih institucija sa sektorima koji su tradicionalno nepovezani (poput obrazovanja, poljoprivrede, javnog sektora, poslovnog sektora, menadžmenta itd.), a čiji je cilj prenošenje znanja iz jednog sektora u drugi. U radu se naglasak stavlja na partnerstvo između kulturnog i poslovnog sektora koji se suočavaju s promjenama: s jedne strane, u kulturnom se sektoru očituje smanjenje (javnih) financijskih sredstava te im je neophodna primjena poduzetničkog načina razmišljanja i djelovanja ; dok s druge strane, poslovni sektor mora biti inovativan, drugačiji i izboriti se za svoju poziciju na sve konkurentnijem tržištu. Istraživanja pokazuju da sinergija navedenih sektora ostvaruje obostranu korist, ali i korist za cjelokupnu ekonomiju. Bez obzira na to, nije jednostavno uspostaviti i upravljati kreativnim partnerstvom jer je ono sklopljeno od strane predstavnika različitih osobnosti (vještina, vrijednosti i percepcija) koje su, unatoč navedenom, bitne za postizanje inovativnosti i konkurentnosti. Kako bi se olakšalo ostvarivanje takvih suradnji, države su uspostavile određene poticaje i programe. U radu se analizira koncept kreativnog partnerstva te se obrađuju koristi i promjene koje proizlaze iz tih suradnji. Na temelju sekundarnih izvora podataka, prikazuje se na koji način države pokreću, podržavaju ili utječu na takav oblik suradnji. Cilj je rada identificirati postojeće stanje u Republici Hrvatskoj te na temelju dobivenih rezultata dati preporuku za poboljšanje predmetnog područja. Analizirani rezultati utvrđuju da su trendovi i prakse drugih zemalja u području kreativnog partnerstva potencijal za ostvarivanje i razvoj takve suradnje u Republici Hrvatskoj.
kulturni sektor ; kreativno partnerstvo ; nacionalni poticaji i programi ; poslovni sektor ; Republika Hrvatska
nije evidentirano
engleski
ANALYSIS OF TRENDS AND PRACTICES IN THE DEVELOPMENT OF CREATIVE PARTNERSHIP
nije evidentirano
creative partnership ; business sector ; cultural sector ; national incentives and programs ; Republic of Croatia
nije evidentirano
Podaci o prilogu
293-311.
2021.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
GLOBAL CHALLENGES & REGIONAL SPECIFICITIES, Globalisation and regional identity
Pavić, Željko ; Šundalić, Antun ; Zmaić, Krunoslav ; Sudarić, Tihana ; Stefani, Claudiu ; Białous, Maciej ; Janković, Dejan
Osijek: Fakultet agrobiotehničkih znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
978-953-314-157-2
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096