Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

ANALIZA TRENDOVA I PRAKSI U RAZVOJU KREATIVNOG PARTNERSTVA (CROSBI ID 718296)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Šain, Marija ANALIZA TRENDOVA I PRAKSI U RAZVOJU KREATIVNOG PARTNERSTVA // GLOBAL CHALLENGES & REGIONAL SPECIFICITIES, Globalisation and regional identity / Pavić, Željko ; Šundalić, Antun ; Zmaić, Krunoslav et al. (ur.). Osijek: Fakultet agrobiotehničkih znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 293-311

Podaci o odgovornosti

Šain, Marija

hrvatski

ANALIZA TRENDOVA I PRAKSI U RAZVOJU KREATIVNOG PARTNERSTVA

Kreativno partnerstvo odnosi se na povezivanje umjetnika, umjetničkih ili kulturnih institucija sa sektorima koji su tradicionalno nepovezani (poput obrazovanja, poljoprivrede, javnog sektora, poslovnog sektora, menadžmenta itd.), a čiji je cilj prenošenje znanja iz jednog sektora u drugi. U radu se naglasak stavlja na partnerstvo između kulturnog i poslovnog sektora koji se suočavaju s promjenama: s jedne strane, u kulturnom se sektoru očituje smanjenje (javnih) financijskih sredstava te im je neophodna primjena poduzetničkog načina razmišljanja i djelovanja ; dok s druge strane, poslovni sektor mora biti inovativan, drugačiji i izboriti se za svoju poziciju na sve konkurentnijem tržištu. Istraživanja pokazuju da sinergija navedenih sektora ostvaruje obostranu korist, ali i korist za cjelokupnu ekonomiju. Bez obzira na to, nije jednostavno uspostaviti i upravljati kreativnim partnerstvom jer je ono sklopljeno od strane predstavnika različitih osobnosti (vještina, vrijednosti i percepcija) koje su, unatoč navedenom, bitne za postizanje inovativnosti i konkurentnosti. Kako bi se olakšalo ostvarivanje takvih suradnji, države su uspostavile određene poticaje i programe. U radu se analizira koncept kreativnog partnerstva te se obrađuju koristi i promjene koje proizlaze iz tih suradnji. Na temelju sekundarnih izvora podataka, prikazuje se na koji način države pokreću, podržavaju ili utječu na takav oblik suradnji. Cilj je rada identificirati postojeće stanje u Republici Hrvatskoj te na temelju dobivenih rezultata dati preporuku za poboljšanje predmetnog područja. Analizirani rezultati utvrđuju da su trendovi i prakse drugih zemalja u području kreativnog partnerstva potencijal za ostvarivanje i razvoj takve suradnje u Republici Hrvatskoj.

kulturni sektor ; kreativno partnerstvo ; nacionalni poticaji i programi ; poslovni sektor ; Republika Hrvatska

nije evidentirano

engleski

ANALYSIS OF TRENDS AND PRACTICES IN THE DEVELOPMENT OF CREATIVE PARTNERSHIP

nije evidentirano

creative partnership ; business sector ; cultural sector ; national incentives and programs ; Republic of Croatia

nije evidentirano

Podaci o prilogu

293-311.

2021.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

GLOBAL CHALLENGES & REGIONAL SPECIFICITIES, Globalisation and regional identity

Pavić, Željko ; Šundalić, Antun ; Zmaić, Krunoslav ; Sudarić, Tihana ; Stefani, Claudiu ; Białous, Maciej ; Janković, Dejan

Osijek: Fakultet agrobiotehničkih znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-314-157-2

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Ekonomija