Ostvarivanje promjena u primarnom obrazovanju implementacijom Montessori pedagogije (CROSBI ID 73150)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Sablić, Marija ; Lesandrić, Marija ; Škugor, Alma
hrvatski
Ostvarivanje promjena u primarnom obrazovanju implementacijom Montessori pedagogije
Montessori pedagogija specifična je u izboru materijala i metoda za rad i temelji se na učenikovoj samostalnosti i aktivnosti. Osnovni cilj ovog akcijskog istraživanja bio je implementirati Montessori pedagogiju u tradicionalnu nastavu i ostvariti ishode učenja propisane Nacionalnim kurikulumom za osnovnoškolski odgoj i obrazovanje (2017). U radu su prikazani primjeri ishoda učenja i njihova povezanost s Montessori pedagogijom, odnosno mogućnost primjene određenog Montessori materijala u ostvarivanju ishoda učenja kroz nastavne predmete Hrvatski jezik, Matematika te Priroda i društvo. Rezultati su interpretirani u skladu s mogućnostima primjene Montessori pedagogije u redovitu nastavnu praksu u primarnom obrazovanju. Rezultati istraživanja ukazuju na sljedeće prednosti implementacije Montessori pedagogije u tradicionalnu nastavu: veća motiviranost za istraživanjem, propitivanjem, promatranjem i demonstracijom vještina te samostalnim istraživanjem od strane učenika kao i razvijanje samopouzdanja, samostalnosti, odgovornosti te radnih navika i urednosti.
akcijsko istraživanje, ishodi učenja, Montessori materijali, Montessori pedagogija, primarno obrazovanje, tradicionalna nastava
nije evidentirano
engleski
Achieving changes in primary education by implementing Montessori pedagogy
nije evidentirano
action research, learning outcomes, Montessori materials, primary education, traditional school
nije evidentirano
Podaci o prilogu
196-234.
objavljeno
Podaci o knjizi
Suvremeni pristupi obrazovanju učitelja
Strugar, Vladimir ; Rajić, Višnja
Zagreb: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
2022.
978-953-347-459-5