Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Ostvarivanje promjena u primarnom obrazovanju implementacijom Montessori pedagogije (CROSBI ID 73150)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Sablić, Marija ; Lesandrić, Marija ; Škugor, Alma Ostvarivanje promjena u primarnom obrazovanju implementacijom Montessori pedagogije // Suvremeni pristupi obrazovanju učitelja / Strugar, Vladimir ; Rajić, Višnja (ur.). Zagreb: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 196-234

Podaci o odgovornosti

Sablić, Marija ; Lesandrić, Marija ; Škugor, Alma

hrvatski

Ostvarivanje promjena u primarnom obrazovanju implementacijom Montessori pedagogije

Montessori pedagogija specifična je u izboru materijala i metoda za rad i temelji se na učenikovoj samostalnosti i aktivnosti. Osnovni cilj ovog akcijskog istraživanja bio je implementirati Montessori pedagogiju u tradicionalnu nastavu i ostvariti ishode učenja propisane Nacionalnim kurikulumom za osnovnoškolski odgoj i obrazovanje (2017). U radu su prikazani primjeri ishoda učenja i njihova povezanost s Montessori pedagogijom, odnosno mogućnost primjene određenog Montessori materijala u ostvarivanju ishoda učenja kroz nastavne predmete Hrvatski jezik, Matematika te Priroda i društvo. Rezultati su interpretirani u skladu s mogućnostima primjene Montessori pedagogije u redovitu nastavnu praksu u primarnom obrazovanju. Rezultati istraživanja ukazuju na sljedeće prednosti implementacije Montessori pedagogije u tradicionalnu nastavu: veća motiviranost za istraživanjem, propitivanjem, promatranjem i demonstracijom vještina te samostalnim istraživanjem od strane učenika kao i razvijanje samopouzdanja, samostalnosti, odgovornosti te radnih navika i urednosti.

akcijsko istraživanje, ishodi učenja, Montessori materijali, Montessori pedagogija, primarno obrazovanje, tradicionalna nastava

nije evidentirano

engleski

Achieving changes in primary education by implementing Montessori pedagogy

nije evidentirano

action research, learning outcomes, Montessori materials, primary education, traditional school

nije evidentirano

Podaci o prilogu

196-234.

objavljeno

Podaci o knjizi

Suvremeni pristupi obrazovanju učitelja

Strugar, Vladimir ; Rajić, Višnja

Zagreb: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2022.

978-953-347-459-5

Povezanost rada

Pedagogija