ETIČKI ASPEKT UPORABE FUTUROLOŠKIH METODA FOKUS GRUPA I VIZIONIRANJE BUDUĆNOSTI U POUČAVANJU UČENIKA S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU (CROSBI ID 718228)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Dilica, Kristina ; Kelam, Ivica
hrvatski
ETIČKI ASPEKT UPORABE FUTUROLOŠKIH METODA FOKUS GRUPA I VIZIONIRANJE BUDUĆNOSTI U POUČAVANJU UČENIKA S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU
Futurološke metode istraživanja, unazad nekoliko godina, postaju sve popularnije i korištenije u unaprjeđenju odgojno-obrazovnog sustava. U cijeloj lepezi futuroloških metoda mogu se pronaći i iskoristiti razne metode, ovisno o cilju i potrebama, bilo pojedinog predmeta bilo ciljane grupe koja bi se metodom obuhvatila. Ovaj je rad, kao i istraživanje, usmjereno na dvije futurološke metode – metodu fokus grupe i metodu vizioniranja budućnosti s ciljem unaprjeđenja nastave za učenike s razvojnim poteškoćama, ali i s ciljem njihovog osobnog rasta i razvoja te izgradnje pozitivne slike o sebi. Metoda fokus grupe usmjerena je na nastavnike i stručnu službu s ciljem zajedničkog kreiranja nastave za učenike s poteškoćama u razvoju kako bi zajedničkim znanjima, iskustvom i metodama izradili interdisciplinarni i međupredmetni plan i način rada. Metoda vizioniranja budućnosti korištena je kao nastavno sredstvo u radu s učenicima s poteškoćama u razvoju kojom su učenici, potaknuti od strane nastavnika, zamislili svoju budućnost po završetku školovanja i time razvijali samosvijest. Obje su metode korištene kao sredstvo za unaprjeđenje nastavnog procesa, a s ciljem osnaživanja etičkog aspekta odnosa prema učenicima s poteškoćama u razvoju i unutar kolektiva tj. učiteljskog vijeća i unutar razrednog odjeljenja te inkluzije u odgojno obrazovnom sustavu.
futurološke metode, fokus grupa, vizioniranje budućnosti, učenici s poteškoćama u razvoju, etika
nije evidentirano
engleski
ETHICAL ASPECT OF THE USE OF FUTURISTIC RESEARCH METHODS FOCUS GROUPS AND VISIONING THE FUTURE IN TEACHING STUDENTS WITH DEVELOPMENTAL DIFFICULTIES
nije evidentirano
futuristic research methods, future studies, focus groups, visioning the future, students with disabilities, ethics
nije evidentirano
Podaci o prilogu
53-54.
2022.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Dubovnicki, Snježana ; Huljev, Antonija
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
978-953-8371-02-8
Podaci o skupu
International Conference Didactic Challenges 4: Futures Studies in Education
predavanje
26.05.2022-27.05.2022
Osijek, Hrvatska