Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

ETIČKI ASPEKT UPORABE FUTUROLOŠKIH METODA FOKUS GRUPA I VIZIONIRANJE BUDUĆNOSTI U POUČAVANJU UČENIKA S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU (CROSBI ID 718228)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Dilica, Kristina ; Kelam, Ivica ETIČKI ASPEKT UPORABE FUTUROLOŠKIH METODA FOKUS GRUPA I VIZIONIRANJE BUDUĆNOSTI U POUČAVANJU UČENIKA S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU // Međunarodna znanstvena konferencija DIDAKTIČKI IZAZOVI IV Futures Studies in Education - knjiga sažetaka / Dubovnicki, Snježana ; Huljev, Antonija (ur.). Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 53-54

Podaci o odgovornosti

Dilica, Kristina ; Kelam, Ivica

hrvatski

ETIČKI ASPEKT UPORABE FUTUROLOŠKIH METODA FOKUS GRUPA I VIZIONIRANJE BUDUĆNOSTI U POUČAVANJU UČENIKA S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU

Futurološke metode istraživanja, unazad nekoliko godina, postaju sve popularnije i korištenije u unaprjeđenju odgojno-obrazovnog sustava. U cijeloj lepezi futuroloških metoda mogu se pronaći i iskoristiti razne metode, ovisno o cilju i potrebama, bilo pojedinog predmeta bilo ciljane grupe koja bi se metodom obuhvatila. Ovaj je rad, kao i istraživanje, usmjereno na dvije futurološke metode – metodu fokus grupe i metodu vizioniranja budućnosti s ciljem unaprjeđenja nastave za učenike s razvojnim poteškoćama, ali i s ciljem njihovog osobnog rasta i razvoja te izgradnje pozitivne slike o sebi. Metoda fokus grupe usmjerena je na nastavnike i stručnu službu s ciljem zajedničkog kreiranja nastave za učenike s poteškoćama u razvoju kako bi zajedničkim znanjima, iskustvom i metodama izradili interdisciplinarni i međupredmetni plan i način rada. Metoda vizioniranja budućnosti korištena je kao nastavno sredstvo u radu s učenicima s poteškoćama u razvoju kojom su učenici, potaknuti od strane nastavnika, zamislili svoju budućnost po završetku školovanja i time razvijali samosvijest. Obje su metode korištene kao sredstvo za unaprjeđenje nastavnog procesa, a s ciljem osnaživanja etičkog aspekta odnosa prema učenicima s poteškoćama u razvoju i unutar kolektiva tj. učiteljskog vijeća i unutar razrednog odjeljenja te inkluzije u odgojno obrazovnom sustavu.

futurološke metode, fokus grupa, vizioniranje budućnosti, učenici s poteškoćama u razvoju, etika

nije evidentirano

engleski

ETHICAL ASPECT OF THE USE OF FUTURISTIC RESEARCH METHODS FOCUS GROUPS AND VISIONING THE FUTURE IN TEACHING STUDENTS WITH DEVELOPMENTAL DIFFICULTIES

nije evidentirano

futuristic research methods, future studies, focus groups, visioning the future, students with disabilities, ethics

nije evidentirano

Podaci o prilogu

53-54.

2022.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Dubovnicki, Snježana ; Huljev, Antonija

Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-8371-02-8

Podaci o skupu

International Conference Didactic Challenges 4: Futures Studies in Education

predavanje

26.05.2022-27.05.2022

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Filozofija, Integrativna bioetika (prirodne, tehničke, biomedicina i zdravstvo, biotehničke, društvene, humanističke znanosti)