Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Proces izgradnje legitimiteta startup poduzetnika kroz crowdfunding (CROSBI ID 309931)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija

Grčić Fabić, Mirjana Proces izgradnje legitimiteta startup poduzetnika kroz crowdfunding // Zbornik Veleučilišta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka, 10 (2022), 1; 245-263. doi: 10.31784/zvr.10.1.14

Podaci o odgovornosti

Grčić Fabić, Mirjana

hrvatski

Proces izgradnje legitimiteta startup poduzetnika kroz crowdfunding

U radu se kroz pregled postojećih istraživanja analizira pojam organizacijske legitimnosti startupova, te glavne značajke procesa izgradnje legitimiteta startupova kroz digitalni kontekst grupnog financiranja (crowdfunding). Crowdfunding kao jedan od novijih modela financiranja predstavlja, između ostalog, jedan od mogućih kanala kreiranja organizacijskog legitimiteta, tj. strategiju vrednovanja idejnog koncepta startupova i pribavljanja resursa. U takvom digitalnom okruženju legitimnost te posljedično uspješnost realizacije poslovnog koncepta na tržištu, ovisi o specifičnostima digitalnog okruženja i institucionalne logike sudionika dvostrane digitalne platforme. Svrha rada je istražiti koncept organizacijske legitimnosti startup poduzetnika u kontekstu crowdfundinga. Cilj rada je pružiti pregled rezultata postojećih istraživanja o specifičnostima procesa izgradnje legitimiteta startupova u crowdfundingu te pretežitim teorijskim pristupima u pozadini interpretacije poduzetničkog odlučivanja u navedenom procesu. Metodološki pristup istraživanja je analiza i sinteza postojećih rezultata istraživanja temeljnog koncepta organizacijske legitimnosti te uspostavljene veze sa kontekstom crowdfundinga. Sukladno rezultatima istraživanja, navedene su implikacije i smjernice za daljnji teorijski doprinos u procesu izgradnje legitimiteta startupova, kao i praktične implikacije usmjerene prvenstveno startupovima te ostalim dionicima poduzetničkog ekosustava u okviru crowdfundinga.

organizacijski legitimitet ; poduzetnički proces ; startup poduzetnik ; crowdfunding

nije evidentirano

engleski

The process of building the legitimacy of startups through crowdfunding

nije evidentirano

organizational legitimacy ; entrepreneurial process ; startup ; crowdfunding

nije evidentirano

Podaci o izdanju

10 (1)

2022.

245-263

objavljeno

1848-1299

1849-1723

10.31784/zvr.10.1.14

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice