Selected Issues of the Ethics of Identity in the Project Development Business Based on the City of Dubai Case-Study (CROSBI ID 449517)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Tucman, Antonio
Vidanec, Dafne
engleski
Selected Issues of the Ethics of Identity in the Project Development Business Based on the City of Dubai Case-Study
Aristotel zagovara kako bi svako umijeće, svaka djelatnost i svako istraživanje trebali težiti nekom dobru. Nekom dobru koje u konačnici čovjeka i zajednicu čini sretnim. Međutim, koje radnje čovjek definira kao dobre? Sežu li one daleko do hedonizma i pohlepe u životu i poslovanju ili im se ipak nalazi granica? Neke etičke škole uče da čovjek jedino sam može odrediti granice te sebi i svojim bližnjima učiniti život svrhovitim. U vezi s tim, etika kao znanost o moralu nalaže osnovne kriterije čovjekova djelovanja općenito, a on svojim postupcima formira vlastiti identitet. Identitet između svijesti i istine. Ukoliko je riječ o poslovanju, etika se samo pokušava nametnuti. Iako ju javnost zagovara i podupire, svaka poslovna organizacija oduvijek je za cilj imala, i imati će jedino ostvarenje profita. Isto je i s gradom Dubai. Nije nastao kako bi svojem stanovništvu osigurao sigurnost i civilizaciju. Nastao je isključivo iz straha od nestanka nafte i opredijelio se turističkom sektoru. Neprestanim ulaganjima u izgradnju Dubai nosi status najvećeg gradilišta na svijetu, bilježi najveći postotak turista i zasigurno broji najveće bogatstvo, a cjelokupna arhitektura koja se "digla iz prašine" unazad nekoliko desetljeća slovi za nova svjetska čuda. "Izabrani problemi etike identiteta u projektnom poslovanju i upravljanju na primjeru Dubaija, kao tematika ovog diplomskog rada podrazumijeva obrazloženje o izgrađenom gradu na pustinji, imperiju koji je nastao iz ničega, koji je umjetno stvoren i koji se kao takav smatra projektom. Međutim, sva njegova raskoš odraz je aristokracije. Njegova multikulturalnost i multinacionalnost stanovnike drži podređenima i slabo plaćenima, osobito strance. Žene ne cijene još uvijek, a turistima postavljaju granice "obveznog ponašanja". Stoga, kroz rad se razmatra Aristotelovo poimanje etike i njezinih vrijednosti pri čemu je čovjekova sreća na prvom mjestu te se etičnost identiteta pokušava predstaviti kroz nastanak, razvoj i opstanak Dubaija kojemu su profit i luksuz prioriteti.
Business Ethics, Aristotle, Identity, Projecting Business, the City of Dubai
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o izdanju
55
13.07.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Veleučilište Baltazar Zaprešić
Zaprešić