Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Treba li zaključivati ocjene na polugodištu u nižim razredima osnovne škole? (CROSBI ID 718035)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Kadum, Sandra ; Ružić-Baf, Maja ; Tarlač, Nora Treba li zaključivati ocjene na polugodištu u nižim razredima osnovne škole? // Promjene u RPOO-u - RPOO kao promjena: odgoj i obrazovanje kao odgovor na novo normalno / Višnjić-Jevtić, Adrijana (ur.). Zagreb: OMEP Hrvatska, 2022. str. 278-293

Podaci o odgovornosti

Kadum, Sandra ; Ružić-Baf, Maja ; Tarlač, Nora

hrvatski

Treba li zaključivati ocjene na polugodištu u nižim razredima osnovne škole?

Zaključivanje ocjena na polugodištu dugo je bilo prisutno u hrvatskom školstvu. Godine 2012. ukidaju se zaključne ocjene na polugodištu. Ocjene su važan čimbenik u životu pojedinca jer o njima ovisi učenikovo daljnje školovanje, mogućnost upisa u željenu srednju školu ali i mogućnost kasnijeg zaposlenja. Ocjena je povratna informacija učeniku o njegovu radu, stoga je važno koja će ocjena biti dodijeljena učeniku. Zato su učenici pod pritiskom za postizanjem što boljih ocjena koje postaju glavna motivacija za učenje. Razumijevanje i primjena naučenih nastavnih sadržaja stavlja se u drugi plan. U radu su prikazani rezultati istraživanja kojega je cilj bio ispitati stavove učitelja razredne nastave glede ukidanja zaključne ocjene na polugodištu. Primjenom anketnog upitnika istraživanje je provedeno tijekom siječnja 2021. godine na uzorku od 542 učitelja primarnog obrazovanja. Ispitanici su se složli da je ukidanje ocjena bio dobar reformski zahvat jer je od početka školske godine do kraja polugodišta prekratak period da bi se zaključila ocjena i smatraju da dodatno opterećuje i učenika i učitelja.

roditelji, stres, učenici, učitelji

nije evidentirano

engleski

Should semester grades be inferred in the lower grades of primary school?

nije evidentirano

teachers, grade, semester, students, school

nije evidentirano

Podaci o prilogu

278-293.

2022.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Promjene u RPOO-u - RPOO kao promjena: odgoj i obrazovanje kao odgovor na novo normalno

Višnjić-Jevtić, Adrijana

Zagreb: OMEP Hrvatska

978-953-57634-2-0

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti, Pedagogija