Treba li zaključivati ocjene na polugodištu u nižim razredima osnovne škole? (CROSBI ID 718035)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Kadum, Sandra ; Ružić-Baf, Maja ; Tarlač, Nora
hrvatski
Treba li zaključivati ocjene na polugodištu u nižim razredima osnovne škole?
Zaključivanje ocjena na polugodištu dugo je bilo prisutno u hrvatskom školstvu. Godine 2012. ukidaju se zaključne ocjene na polugodištu. Ocjene su važan čimbenik u životu pojedinca jer o njima ovisi učenikovo daljnje školovanje, mogućnost upisa u željenu srednju školu ali i mogućnost kasnijeg zaposlenja. Ocjena je povratna informacija učeniku o njegovu radu, stoga je važno koja će ocjena biti dodijeljena učeniku. Zato su učenici pod pritiskom za postizanjem što boljih ocjena koje postaju glavna motivacija za učenje. Razumijevanje i primjena naučenih nastavnih sadržaja stavlja se u drugi plan. U radu su prikazani rezultati istraživanja kojega je cilj bio ispitati stavove učitelja razredne nastave glede ukidanja zaključne ocjene na polugodištu. Primjenom anketnog upitnika istraživanje je provedeno tijekom siječnja 2021. godine na uzorku od 542 učitelja primarnog obrazovanja. Ispitanici su se složli da je ukidanje ocjena bio dobar reformski zahvat jer je od početka školske godine do kraja polugodišta prekratak period da bi se zaključila ocjena i smatraju da dodatno opterećuje i učenika i učitelja.
roditelji, stres, učenici, učitelji
nije evidentirano
engleski
Should semester grades be inferred in the lower grades of primary school?
nije evidentirano
teachers, grade, semester, students, school
nije evidentirano
Podaci o prilogu
278-293.
2022.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Promjene u RPOO-u - RPOO kao promjena: odgoj i obrazovanje kao odgovor na novo normalno
Višnjić-Jevtić, Adrijana
Zagreb: OMEP Hrvatska
978-953-57634-2-0
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096