Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Uloga menadžmenta i marketinga u brodarstvu (CROSBI ID 449458)

Ocjenski rad | diplomski rad

Pavičić, Ivica Uloga menadžmenta i marketinga u brodarstvu / Debelić, Borna (mentor); Rijeka, Pomorski fakultet u Rijeci, . 2019

Podaci o odgovornosti

Pavičić, Ivica

Debelić, Borna

hrvatski

Uloga menadžmenta i marketinga u brodarstvu

Brodarstvo je jedna od najstarijih djelatnosti kojim se čovjek počeo baviti, djelatnost koja je bila izvor života i razvoja čovječanstva kroz povijest. Današnja svjetska trgovina uvelike ovisi o brodarstvu tj. putovanju brodova i povezivanju prometnih tokova kroz svjetske luke. Ovaj rad obrađuje ulogu brodarstva, menadžmenta i marketinga u brodarskom poduzeću A.P. Moller-Maersk. Bez stručnog i sposobnog menadžmenta koji bi donijelo odgovarajuću marketing strategiju, poduzeće ili u ovom slučaju brodar neće ostvariti željenu poziciju na tržištu i dugoročni rast i prihode. Ciljevi ovog rada su sljedeći: objasniti temeljna obilježja i značajke brodarstva, definirati menadžment, što to znači biti menadžer i koje vještine mora imati, navesti funkcije i vrste menadžmenta kao i važnost marketinga i primjenu marketinške strategije u teoriji te pokazati kako menadžment i marketing funkcioniraju u praksi kroz primjer jednog od najvećih svjetskih brodara - Maersk.

brodarstvo, menadžment, marketing, Maersk

nije evidentirano

engleski

Role of management and marketing in shipping

nije evidentirano

shipping, management, marketing, Maersk

nije evidentirano

Podaci o izdanju

110

07.11.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Pomorski fakultet u Rijeci

Rijeka

Povezanost rada

Tehnologija prometa i transport