Podizanje razine kvalitete i atraktivnosti turističke ponude turističke destinacije na temelju kvalitetnog upravljanja destinacijom. (CROSBI ID 717972)
Prilog sa skupa u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Šišara, Jelena ; Sladoljev, Jasmina ; Šparada, Danijela
hrvatski
Podizanje razine kvalitete i atraktivnosti turističke ponude turističke destinacije na temelju kvalitetnog upravljanja destinacijom.
Kontinuirane promjene na području turističke potražnje prisiljavaju razvojne dionike u turističkim destinacijama da stalno unaprjeđuju proces proizvodnje turističkih proizvoda i usluga, kao i proces upravljanja turističkom destinacijom. Samo dobro organiziran i educiran destinacijski menadžment može dati odgovore na nove trendove i povećanu konkurentnost na globalnom tržištu. Stoga, da bi destinacija bila konkurentna, da bi mogla nuditi kvalitetan turistički proizvod, nužno je, prije svega, da bude organizirana na načelima sustava. To drugim riječima znači da mora djelovati kao skup sudionika povezanih međusobnim odnosima i interesima, gdje akcija svakog pojedinog subjekta utječe na druge i gdje se zajednički ciljevi definiraju i postižu koordinirano, ostvarujući time interese svih sudionika i sustava u cjelini.
upravljanje turističkom destinacijo, kvaliteta, atraktivnost,
nije evidentirano
engleski
Raising the level of quality and attractiveness of the tourist offer in tourist destination based on quality destination management.
nije evidentirano
tourism destination management, quality, attractiveness.
nije evidentirano
Podaci o prilogu
237-244.
2013.
nije evidentirano
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku
1846-6699
Podaci o skupu
1. Znanstvenostručna konferencija s međunarodnim sudjelovanjem „Izazovi današnjice: Turizam danas – za sutra“
predavanje
19.09.2013-20.09.2013
Šibenik, Hrvatska