Razvoj kreativnih sposobnosti učenika u izvannastavnim glazbenim aktivnostima u osnovnoj školi (CROSBI ID 791483)
Druge vrste radova | ostalo
Podaci o odgovornosti
Mucić, Mia ; Svalina, Vesna
hrvatski
Razvoj kreativnih sposobnosti učenika u izvannastavnim glazbenim aktivnostima u osnovnoj školi
Iako se kreativnost najčešće povezuje s umjetnošću, razvoj kreativnosti kod učenika osnovnoškolske dobi nije zastupljen u svim umjetničkim područjima podjednako. Dosadašnja istraživanja pokazuju da se u pojedinim područjima umjetnosti učenici potiču na kreativno izražavanje i u redovitoj nastavi i u izvannastavnim aktivnostima, a u nekim područjima to je rijedak slučaj i u jednom i u drugom obliku rada s učenicima. Mišljenja smo da je potrebno provesti istraživanje koje će utvrditi kolika je danas zastupljenost izvannastavnih aktivnosti iz područja umjetnosti i u kojim se od izvannastavnih aktivnosti učenike posebno potiče na kreativno mišljenje i na kreativno izražavanje. U istraživanju koje ćemo prikazati u ovom radu posebnu ćemo pozornost usmjeriti na pitanje prisutnosti izvannastavnih aktivnosti u okviru kojih se učenike potiče na kreativno glazbeno izražavanje, odnosno na glazbeno stvaralaštvo. Podatke ćemo prikupiti putem analize školskih kurikuluma osnovnih škola s područja pet slavonskih županija: Brodsko-posavske, Osječko- baranjske, Požeško-slavonske, Virovitičko- podravske i Vukovarsko-srijemske županije. Na temelju analize školskih kurikuluma donijet ćemo zatim prijedlog i detaljan opis šest izvannastavnih glazbenih aktivnosti u kojima se učenike može poticati na kreativno glazbeno izražavanje. Tri aktivnosti bit će namijenjene učenicima nižih razreda, a tri učenicima viših razreda osnovne škole.
glazbeno stvaralaštvo, izvannastavne glazbene aktivnosti, kreativnost, školski kurikulum, učenici osnovne škole
nije evidentirano
engleski
Development of students' creative abilities in extracurricular music activities in primary school
nije evidentirano
creativity, extracurricular music activities, musical creativity, primary school students, school curriculum
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Međunarodna znanstvena konferencija DIDAKTIČKI IZAZOVI IV Futures Studies in Education.
2022.
nije evidentirano
objavljeno