Stavovi roditelja predškolske djece o inkluziji (CROSBI ID 309572)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Karačić, Marija ; Kadum, Sandra ; Radetić-Paić, Mirjana
hrvatski
Stavovi roditelja predškolske djece o inkluziji
U radu se prikazani rezultati istraživanja kojeg je cilj bio ispitati stavove roditelja predškolske djece spram uključivanja i boravka djece s razvojnim teškoćama u predškolskim ustanovama. Istraživanje je provedeno na uzorku od 144 roditelja predškolske djece koja su uključena u dječje vrtiće na području Hercegovačko-neretvanske županije. Korišten je mjerni instrument SPATI - Survey of Parents' Attitudes towards Inclusion, Al Neyadi 2015, modificiran i prilagođen potrebama istraživanja. Rezultati istraživanja ukazuju da su stavovi ispitanika pozitivni, te da zajedničko učenje djece s teškoćama u razvoju i djece bez teškoća, doprinosi ostvarivanju boljih ishoda na svim poljima razvoja ličnosti. Navedeni rezultati mogu poslužiti kao smjernice za kreiranje specifičnih programa pripreme roditelja u redovnim vrtićima za prihvaćanje djece s teškoćama u razvoju. Pored istraživačkih nalaza koji su novi za naše područje, rad nudi niz teorijskih sagledavanja i inicira nekoliko tema za nova istraživanja.
djeca s razvojnim teškoćama, dječji vrtić, obrazovanje, odgojitelji, zajednica
nije evidentirano
engleski
Attitudes of parents of preschool children towards inclusion
nije evidentirano
children with developmental disabilities, kindergarten, education, educators, community.
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Pedagogija