Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stavovi roditelja predškolske djece o inkluziji (CROSBI ID 309572)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Karačić, Marija ; Kadum, Sandra ; Radetić-Paić, Mirjana Stavovi roditelja predškolske djece o inkluziji // Didactica Slovenica = Pedagoška obzorja, 37/1 (2022), 21-36

Podaci o odgovornosti

Karačić, Marija ; Kadum, Sandra ; Radetić-Paić, Mirjana

hrvatski

Stavovi roditelja predškolske djece o inkluziji

U radu se prikazani rezultati istraživanja kojeg je cilj bio ispitati stavove roditelja predškolske djece spram uključivanja i boravka djece s razvojnim teškoćama u predškolskim ustanovama. Istraživanje je provedeno na uzorku od 144 roditelja predškolske djece koja su uključena u dječje vrtiće na području Hercegovačko-neretvanske županije. Korišten je mjerni instrument SPATI - Survey of Parents' Attitudes towards Inclusion, Al Neyadi 2015, modificiran i prilagođen potrebama istraživanja. Rezultati istraživanja ukazuju da su stavovi ispitanika pozitivni, te da zajedničko učenje djece s teškoćama u razvoju i djece bez teškoća, doprinosi ostvarivanju boljih ishoda na svim poljima razvoja ličnosti. Navedeni rezultati mogu poslužiti kao smjernice za kreiranje specifičnih programa pripreme roditelja u redovnim vrtićima za prihvaćanje djece s teškoćama u razvoju. Pored istraživačkih nalaza koji su novi za naše područje, rad nudi niz teorijskih sagledavanja i inicira nekoliko tema za nova istraživanja.

djeca s razvojnim teškoćama, dječji vrtić, obrazovanje, odgojitelji, zajednica

nije evidentirano

engleski

Attitudes of parents of preschool children towards inclusion

nije evidentirano

children with developmental disabilities, kindergarten, education, educators, community.

nije evidentirano

Podaci o izdanju

37/1

2022.

21-36

objavljeno

0353-1392

Povezanost rada

Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Pedagogija

Indeksiranost