Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Uloga odgajatelja u formiranju domske kulture (CROSBI ID 717828)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad

Zovko, Anita ; Guštin, Dijana Uloga odgajatelja u formiranju domske kulture // Inovativnost, kreativnost i poduzetnost u odgojno- obrazovnom sustavu / Vican, Dijana ; Karamatić-Brčić, Matilda (ur.). Zadar, 2022. str. 111-125

Podaci o odgovornosti

Zovko, Anita ; Guštin, Dijana

hrvatski

Uloga odgajatelja u formiranju domske kulture

Svi dionici učeničkog doma unapređenjem svojih profesionalnih kompetencija i zajedništva u učenju nastoje izgraditi specifičan identitet i kulturu učeničkog doma koji će u društvenom i stručnom okruženju biti prepoznatljiv po kvaliteti svoga rada. Jedan od važnijih dionika odgojno-obrazovnog procesa, nastalih promjena i aktualnosti te ravnotežu između kvalitete vlastite prakse i osobnog te profesionalnog razvoja je odgajatelj. Uloga odgajatelja ne može se svesti isključivo na informiranje o odgojnim problemima i pedagoškim spoznajama, nego se ona očituje i u nizu mnogobrojnih suptilnih interakcija i intervencija s učenikom. Neophodno je da odgajatelj uz profesionalna znanja, vještine, razvijene komunikacijske sposobnosti i kompetencije ima pozitivne ljudske osobine, da je pun razumijevanja, strpljivosti, podrške i empatije te da razvija učenikove stvaralačke sposobnosti. Drugim riječima, uspješan odgajatelj u učeničkom domu je pedagoški strog, dosljedan pun optimizma i vjere u učenika, a njegova uloga i njegovo vođenje kao stil rada je uvažavanje učenika kao subjekta odgojno-obrazovnog procesa što svakako utječe cjelokupnu kulturu učeničkog doma. Cilj je ovog rada je ispitati funkciju odgajatelja u formiranju domske kulture i njezinu dobrobit za kvalitetan razvoj učenika. Primjenom kvantitativnog istraživačkog pristupa temeljno je utvrditi stavove i percepciju ravnatelja, stručnih suradnika, odgajatelja i učenika te procjenu značajnosti uloge odgajatelja u formiranju domske kulture. Istraživanjem će se obuhvatiti uzorak od tri učenička doma (muški, ženski, mješoviti) s područja grada Zagreba čiji će se stavovi ispitati anketnim upitnikom, a rezultati biti obrazloženi u radu.

profesionalne kompetencije, kultura učeničkog doma, kvaliteta prakse

nije evidentirano

engleski

The Role of Educator in Creating Student Dorm Culture

nije evidentirano

professional competences, student dorm culture, quality of practice

nije evidentirano

Podaci o prilogu

111-125.

2022.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Vican, Dijana ; Karamatić-Brčić, Matilda

Zadar:

978-953-331-349-8

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Pedagogija