Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Opinions of students on adult education in Croatia (CROSBI ID 309551)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Šuran, Ana ; Zovko, Anita Opinions of students on adult education in Croatia // Društvene i humanističke studije, 18 (2022), 1; 463-486

Podaci o odgovornosti

Šuran, Ana ; Zovko, Anita

engleski

Opinions of students on adult education in Croatia

Obrazovanje odraslih važan je dio života svakog pojedinca i zajednice jer se stjecanjem znanja, vještina i kompetencija osigurava napredak društva. Svaka država koja teži razvitku i stvaranju društva znanja, svjesna je važnosti pružanja mogućnosti obrazovanja ljudima u svim razdobljima ljudskog života. Hrvatska je već davno prepoznala važnost obrazovanja odraslih u koncepciji cjeloživotnog učenja. U skladu sa time provedeno je kvalitativno istraživanje sa ciljem da se ispitaju mišljenja 154 studenata diplomskog studija nastavničkog modula o obrazovanju odraslih. Između ostaloga dobiveni su odgovori na pitanja vezano za studentska poimanja obrazovanja odraslih, važnost i funkcije obrazovanja odraslih, ulogu edukatora u obrazovanju odraslih, položaju I perspektivama obrazovanja odraslih u Hrvatskoj. Iako je bilo za očekivati da će studenti- budući profesori iznijeti pozitivna mišljenja, percepciju i očekivanja vezano za obrazovanje odraslih pojedini odgovori studenata su prilično indikativni i upućuju na to da se u programe nastavničkih studija svakako trebaju uvesti sadržaji koji obrađuju problematiku obrazovanja odraslih kako bi budući akademski građani postali u potpunosti svjesni njegove važnosti i stekli određene kompetencije za rad s odraslima.

adult education, education, lifelong learning, perspective

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

18 (1)

2022.

463-486

objavljeno

2490-3604

2490-3647

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Pedagogija