Marginalne socijalne grupe i funkcionalna pismenost (CROSBI ID 309539)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Zovko, Anita ; Conar, Ida
hrvatski
Marginalne socijalne grupe i funkcionalna pismenost
Funkcionalna pismenost kao generalno obilježje društva jedan je od njegovih važnih indikatora razvoja i potencijala. Također, može se reći kako je funkcionalna pismenost, kao sposobnost praktične primjene stečenog znanja i spoznaja u svakodnevnim situacijama, ključan čimbenik u uspjehu i razvoju i samog pojedinca. S druge strane, suvremenost i potencijal društva može se promatrati i kroz asimilaciju i integraciju socijalno ugroženih i marginaliziranih skupina kao najosjetljivijih u društvu. Upravo pitanje funkcionalne nepismenosti navedenih skupina jedan je od ključnih problema u ostvarivanju boljeg položaja pojedinaca marginaliziranih skupina u društvu, a samim time i društva u cjelini. Pojam i razvoj funkcionalne pismenosti, stanje funkcionalne pismenosti marginaliziranih skupina te uzroci i posljedice funkcionalne nepismenosti istih, čiji se pregled, na temelju relevantnih i suvremenih izvora literature, daje u ovom radu, neki su od najaktualnijih i najsloženijih fenomena s kojim se suvremeno društvo mora suočiti. Pitanje funkcionalne nepismenosti marginaliziranih skupina u društvu jedan je od "gorućih" problema potreban društvenog djelovanja, a ovaj je seminarski rad prilog u osvješćivanju navedene problematike.
funkcionalna pismenost ; marginalizirane skupine ; primjena znanja ; društvo
nije evidentirano
engleski
Marginalised communities and functional literacy
nije evidentirano
functional literacy, marginalised communities, knowledge application, society
nije evidentirano