Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Marginalne socijalne grupe i funkcionalna pismenost (CROSBI ID 309539)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Zovko, Anita ; Conar, Ida Marginalne socijalne grupe i funkcionalna pismenost // Identiteti - Kulture - Jezici, 7 (2021), 83-95

Podaci o odgovornosti

Zovko, Anita ; Conar, Ida

hrvatski

Marginalne socijalne grupe i funkcionalna pismenost

Funkcionalna pismenost kao generalno obilježje društva jedan je od njegovih važnih indikatora razvoja i potencijala. Također, može se reći kako je funkcionalna pismenost, kao sposobnost praktične primjene stečenog znanja i spoznaja u svakodnevnim situacijama, ključan čimbenik u uspjehu i razvoju i samog pojedinca. S druge strane, suvremenost i potencijal društva može se promatrati i kroz asimilaciju i integraciju socijalno ugroženih i marginaliziranih skupina kao najosjetljivijih u društvu. Upravo pitanje funkcionalne nepismenosti navedenih skupina jedan je od ključnih problema u ostvarivanju boljeg položaja pojedinaca marginaliziranih skupina u društvu, a samim time i društva u cjelini. Pojam i razvoj funkcionalne pismenosti, stanje funkcionalne pismenosti marginaliziranih skupina te uzroci i posljedice funkcionalne nepismenosti istih, čiji se pregled, na temelju relevantnih i suvremenih izvora literature, daje u ovom radu, neki su od najaktualnijih i najsloženijih fenomena s kojim se suvremeno društvo mora suočiti. Pitanje funkcionalne nepismenosti marginaliziranih skupina u društvu jedan je od "gorućih" problema potreban društvenog djelovanja, a ovaj je seminarski rad prilog u osvješćivanju navedene problematike.

funkcionalna pismenost ; marginalizirane skupine ; primjena znanja ; društvo

nije evidentirano

engleski

Marginalised communities and functional literacy

nije evidentirano

functional literacy, marginalised communities, knowledge application, society

nije evidentirano

Podaci o izdanju

7

2021.

83-95

objavljeno

2303-7423

3029-3103

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Pedagogija

Poveznice