UTJECAJ DIGITALNIH MEDIJA I MENADŽMENTA ZNANJA NA EFIKASNOST MENADŽMENTA A VEZANO ZA EFIKASNIJE AKCEPTIRANJE PROMJENA U ZAKONODAVNOM OKRUŽENJU (CROSBI ID 717797)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Dukić, Branimir, Dukić, Stojanka, Majić, Goranka
hrvatski
UTJECAJ DIGITALNIH MEDIJA I MENADŽMENTA ZNANJA NA EFIKASNOST MENADŽMENTA A VEZANO ZA EFIKASNIJE AKCEPTIRANJE PROMJENA U ZAKONODAVNOM OKRUŽENJU
Početak novog milenija odlikuju izuzetno velike i široke promjene u smislu rasta dinamike i širine poslovanja uzrokovane pojavom novih tehnologija i novih medija. Evolutivne promijene i rast dinamike poslovanja ima za posljedicu postavljanje sve većih zahtjeva prema menadžmentu, kako u smislu preciznosti, tako i u smislu brzine donošenja odluka. No, osim što je menadžer u obvezi pratiti interne informacije i eksterne informacije koje su vezane za tržište, suvremeni menadžment sve više je u potrebi akceptirati informacije koje dolaze iz izvanekonomskog okruženja, a to su informacije vezane za pravni okvir poslovanja i informacije vezane za političke, odnosno društvene okolnosti u kojima se posluje. Dapače, često, s obzirom na dohvat poslovanja, menadžment osim poznavanja domicilnih eksternih tržišnih informacija mora poznavati eksterne izvan domicilne društvene i političke okolnosti. Poseban problem menadžmentu čine dinamični zakonodavni okviri, skloni čestim promjenama, kao što je to slučaj u Republici Hrvatskoj. Polazeći od navedenih pretpostavki, bitno je istražiti koliko je suvremenim menadžment u Republici Hrvatskoj opterećen stalnim zakonodavnim promjenama, kako se to reflektira, posebice u preraspodjeli vremena na njegovu fokusiranost prema odlučivanju, te koliko digitalni mediji mogu pomoći u kvalitetnijem i bržem akceptiranju tih promjena posebice s aspekta kvalitetne organizacije znanja u duhu menadžmenta znanja.
menadžment, digitalni mediji, menadžment znanja, zakonodavno okruženje, informacijsko-komunikacijska tehnologija
nije evidentirano
engleski
INFLUENCE OF DIGITAL MEDIA AND KNOWLEDGE MANAGEMENT ON THE EFFECTIVENESS OF MANAGEMENT WITHIN MORE EFFICACY IN ACCEPTANCE OF CHANGES IN LEGISLATIVE ENVIRONMENT
nije evidentirano
management, digital media, knowledge management, legislative framework, information and communication technology
nije evidentirano
Podaci o prilogu
63-76.
2020.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
ACCOUNTING AND MANAGEMENT – A&M Proceedings from the International Scientific and Professional Multipoint Video Conference from 21th International Scientific and Professional Conference
Pušar Banović, Dolores
Zagreb: EDIT d.o.o., Zagreb
978-953-7828-25-7
Podaci o skupu
21st International Scientific and Professional Conference Accounting and Management
predavanje
10.09.2020-11.09.2020
Hrvatska; online