Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Roboti na satu lektire (CROSBI ID 717793)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Sović Kržić, Ana Roboti na satu lektire // Županijsko stručno vijeće školskih knjižničara osnovnih i srednjih škola Međimurske županije. 2021. str. 1-1

Podaci o odgovornosti

Sović Kržić, Ana

hrvatski

Roboti na satu lektire

U medijima se mnogo govori kako razviti vještine 21. stoljeća kod djece i mladih, kao što su kreativnost, kritičko razmišljanje, rješavanje problema, suradnja i timski rad, iterativni dizajn, kontinuirano učenje i komunikacijske vještine. Jedna od mogućih metoda je korištenjem edukacijskih robota. Edukacijski roboti su roboti namijenjeni za učenje kako robotike tako i informatike, matematike, fizike, mehanike, elektrotehnike, pa čak i fine motorike. Dodatno, edukacijski roboti se mogu koristiti i pri učenju stranog jezika te kao pomoć u nastavi hrvatskog jezika. U prvom dijelu predavanja će biti predstavljeno korištenje Lego Mindstorms EV3 robota na satu lektire u trećem razredu osnovne škole. Pomoću robota provedene su dvije aktivnosti: robotsko kazalište i robotska utrka. Roboti su bili sastavljeni i programirani unaprijed, a na satu su služili kao pomoćno edukacijsko sredstvo. Povratne informacije od djece i učiteljice poslužile su za donošenje zaključka koju aktivnost je moguće provoditi svakodnevno u razredu. Slična aktivnost je kasnije provedena i na satu engleskog jezika u petim razredima korištenjem robota STEMI. U drugom dijelu predavanja će biti predstavljeno ekipno natjecanje FIRST LEGO League za učenike stare između 9 i 16 godina. U svakoj ekipi može biti između tri i deset natjecatelja, a svake godine je druga tema natjecanja. Ove godine tema je „Cargo connect“. Natjecanje se sastoji od četiri dijela i svaka ekipa mora sudjelovati u svima: robotska igra, tehnički intervju, projekt i temeljne vrijednosti. Ekipe sastavljaju robota koji će riješiti što više misija u robotskoj igri, a na tehničkom intervju demonstriraju kako su ga sastavili i programirali. U okviru projekta moraju ponuditi neko svoje dječje rješenje problema koji su uočili u svojoj okolini na zadanu temu. Kako bi uspješno osmislili inovativno rješenje, timovi moraju istražiti problem koji su uočili. Upravo u tom dijelu natjecanja mnogi timovi surađuju s knjižnicama, istražuju dostupnu znanstvenu literaturu za mlade, a neki od njih i prezentiraju svoja rješenja u knjižnicama. Sve ove zadatke moraju raditi kao tim, pomagati si međusobno i svoja rješenja komunicirati sa zajednicom (temeljne vrijednosti). Na taj način osim učenja robotike razvijaju i mnoge od navedenih vještina 21. stoljeća.

edukacijski roboti, lektira

nije evidentirano

engleski

Robots in the reading class

nije evidentirano

educational robots, reading class

nije evidentirano

Podaci o prilogu

1-1.

2021.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Županijsko stručno vijeće školskih knjižničara osnovnih i srednjih škola Međimurske županije

Podaci o skupu

Županijsko stručno vijeće školskih knjižničara osnovnih i srednjih škola Međimurske županije

predavanje

29.09.2021-29.09.2021

Nedelišće, Hrvatska

Povezanost rada

Elektrotehnika, Računarstvo