Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Inovativnost u hotelijerstvu: mrežne stranice hrvatskih hotela (CROSBI ID 309456)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Ćurlin, Tamara ; Kamenjarska, Tanja ; Pejić Bach, Mirjana Inovativnost u hotelijerstvu: mrežne stranice hrvatskih hotela // Croatian regional development journal, 23 (2022), 1; 90-111. doi: 10.2478/crdj-2022-0006

Podaci o odgovornosti

Ćurlin, Tamara ; Kamenjarska, Tanja ; Pejić Bach, Mirjana

hrvatski

Inovativnost u hotelijerstvu: mrežne stranice hrvatskih hotela

Hotelijerstvo ima snažnu tržišnu moć i svojim utjecajem na gospodarstvo može utjecati na infrastrukturni, ekonomski i digitalni razvoj regije u kojoj posluje. Osim brojnih prednosti, razvoj digitalizacije iznjedrio je i određene izazove za industriju, poput oštre konkurencije i borbe za tržišnom moći, pa tako sudionici konstantno traže nova rješenja za postizanjem prednosti. Hotelske mrežne stranice hotela imaju utjecaj na profitabilnost, no kako bi bio pozitivan, one trebaju biti kvalitetne. Kvalitetnim mrežnim stranicama smatraju se funkcionalne i korisne mrežne stranice, a inovativnost je česti faktor koji se promatra prilikom ispitivanja kvalitete. Cilj ovog rada je dobiti pregled inovativnosti mrežnih stranica hrvatskih hotela, a za potrebe istraživanja koristile su se dvije metode istraživanja: e- MICA okvir i analiza sadržaja. Za analizu rezultata koristila se deskriptivna statistika te značajnost Hi kvadrata. Ustanovljeno je kako su hrvatski hoteli u maloj mjeri usvojili značajke inovativnosti na svojim mrežnim stranicama: u najvećem broju su to hoteli s 5 zvjezdica, lanci i hoteli u stranom vlasništvu te hoteli koji su prodajnu strategiju usmjerili na direktne kanale. Rezultati su značajni i za buduća istraživanja koja bi trebala dublje analizirati problematiku, te hotelijere kojima bi rezultati mogli biti povod za reviziju i unaprjeđenje postojećih strategija.

inovativnost, hotelijerstvo, mrežne stranice, kvaliteta mrežnih stranica

nije evidentirano

engleski

Innovation features in the hotel industry: Croatian hotel websites

nije evidentirano

innovation, hotel industry, websites, website quality

nije evidentirano

Podaci o izdanju

23 (1)

2022.

90-111

objavljeno

2718-4978

10.2478/crdj-2022-0006

Povezanost rada

nije evidentirano

Poveznice