Neuromarketinško mjerenje pažnje i emocionalne uključenosti studenata tijekom online nastave na Sveučilištu u Zagrebu (CROSBI ID 717638)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Šola, Hedda Martina
hrvatski
Neuromarketinško mjerenje pažnje i emocionalne uključenosti studenata tijekom online nastave na Sveučilištu u Zagrebu
Iako je sve veći trend prelaska na online studiranje ili tzv. studiranje na daljinu povezan s povećanim napretkom u informacijskim tehnologijama, povećanom potražnjom za „fleksibilnijim“ online učenjem te potrebom institucija da ostanu konkurentne nudeći svojim studentima različite platforme za učenje (Adedoyin and Soykan, 2020 ; Skordis-Worral et al., 2015), pandemija COVID-19, prisilila je visoka učilišta (sveučilišta, veleučilišta i visoke škole) diljem svijeta da prijeđu upravo na taj oblik izvođenja nastave, iako je većina visokih učilišta bila nepripremljena za prelazak na takav oblik nastave. S akademskog stajališta, jedan od vodećih problema koji se ističe kod izvođenja online nastave je nedostatak funkcionalnog grupnog i individualnog praćenja studenata s mentalnog i emocionalnog stajališta te korelaciju između osvojenost znanja u odnosu na prezentirano gradivo (Ferguson and De Felice, 2010). Razrješenjem ovog problema, proces online nastave mogao bi se unaprijediti na nekoliko načina te dovesti do poboljšanja u akademsko obrazovnom procesu. Upravo upotrebom neuromarketinga i mjerenjem praćenja zjenice oka i emocionalne distribucije studenata, vigilitet pažnje i interes studenata na online nastavi može se po prvi puta validativno kvantificirati, te sukladno dobivenim rezultatima mjerenja, mogu se izvršiti potrebne izmjene i/ili dopune nastavnog materijala i/ili modifikacije u didaktici e-obrazovanja s posebnim osvrtom na: dinamiku predavanja, upotrebu optimalnog komunikacijskog medija prilikom izvođenja nastave, upotrebu komunikacije u obrazovnom procesu i prikladnih modela za oblikovanje poučavanja. Shodno navedenom a u cilju poboljšanja usvojenosti znanja kod studenata koji prate nastavu na daljinu, Institut za Neuromarketing (Zagreb, RH) u suradnji s Učiteljskim fakultetom Sveučilišta u Zagrebu, sproveo je neuromarketinško istraživanje na studentima katedre za njemački jezik predmetnog Sveučilišta. Istraživanjem smo nastojali identificirati kvalitetu izvedbe online nastave na Učiteljskom fakultetu te utvrditi stupanj pažnje, motivacije i usvojenosti dobivenog znanja kod studenata te mogu li se specificirane kategorije poboljšati na osnovi dobivenih rezultata, neuromarketinškim mjerenjem.
neuromarketing, online learning, eye tracking, facial coding, vigilitet pažnje, L2 učenje
nije evidentirano
engleski
Measuring Attention during online L2 learning
nije evidentirano
neuromarketing, online learning, eye tracking, facial coding, attention, L2 learning
nije evidentirano
Podaci o prilogu
9-15.
2022.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Virtualna stručna konferencija FET – Business Insights Zbornik proširenih sažetaka
Škare, Marinko
Pula: Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli
Podaci o skupu
Virtualna stručna konferencija “FET – Business Insights”
ostalo
17.01.2022-21.01.2022
Pula, Hrvatska