Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketinška oružarnica (CROSBI ID 21865)

Autorska knjiga | priručnik | domaća recenzija

Šola, Hedda Martina Marketinška oružarnica. Zagreb: Redak, 2016

Podaci o odgovornosti

Šola, Hedda Martina

prof.dr.sc. Ivan Matković

hrvatski

Marketinška oružarnica

Kako bi saznali što se događa u mozgu potrošača te odgovore na pitanja zbog čega neke marke proizvoda uspijevaju a druge propadaju, poznavanje neuromarketinga je od esencijalne važnosti. Postoje proizvodi i reklame s kojih potrošači ne mogu maknuti pogled. Također, postoje reklame koje potrošači kada gledaju jako malo trepću. A, postoje i reklame koje potrošači uopće ne zamjećuju, iako je velika dinamika oglašavanja i reklama upadljiva! Nekada su bile dovoljne tradicionalne marketinške tehnike (dinamika oglašavanja, plasman oglasa i dizajn baziran na univerzalnoj psihologiji koji se i danas uvriježeno uči na marketinškim studijima), no, danas je potrebno poznavanje sofisticiranih I naprednih tehnika poput neuromarketinga, koji daju precizne odgovore o vašim kupcima na subliminalnoj i kognitivnoj razini. Uzevši u obzir činjenicu kako potrošač 95% odluka o kupnji i emociji koju stvara ili ne stvori nikad s nekim brendom donosi isključivo na nesvjesnoj razini, knjiga „Marketinška oružarnica“ je zamišljena kao svojevrsni alat vašeg novog marketinškog oružja (novih znanja) koja nudi kvalitetne alate kako za stručnjake, laike kao I sve one koji žele postati profanirani stručnjaci u tom području. Iako je ovo prvi priručnik koji je zbog velikog interesa preveden i na engleski jezik (2017) pod nazivom “Neuromarketing Armoury”, knjiga je pronašla hvalevrijedno mjesto u znanosti na brojim hrvatskim/međunarodnim Sveučilištima te u struci, kao neizostavna pomoć brojim marketinškim stručnjacima. Neovisno želite li saznati kako bolje pozicionirati ili plasirati proizvod na tržište te emotivno povezati Vaš proizvod/marku s kupcem, u knjizi je predstavljen sukus znanstvenih i stručnih istraživanja kako bi se obradili specifični detalji koji i danas promiču marketinškim stručnjacima zbog kojih brendovi propadaju. Danas više nije važno biti “velik” na tržištu (brend). Sada su dostupna nova pravila “ratovanja” među konkurencijom a Vaša snaga je upravo u Vašem znanju!

neuromarketing, marketing, psihologija potrošača

nije evidentirano

engleski

Marketing Armoury

nije evidentirano

neuromarketing, marketing, consumer behaviour

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Redak

2016.

978-953-336-312-7

288

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti