Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Utjecaj čimbenika poznatost marke, percepcija kvalitete i aktivnosti digitalnog marketinga na tržišnu vrijednost marke na primjeru hrvatskog poduzeća Kateme (CROSBI ID 309312)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | međunarodna recenzija

Fotova Čiković, Katerina Utjecaj čimbenika poznatost marke, percepcija kvalitete i aktivnosti digitalnog marketinga na tržišnu vrijednost marke na primjeru hrvatskog poduzeća Kateme // Zbornik radova (Sveučilište u Mostaru. Ekonomski fakultet), 27 (2021), 25-51. doi: 10.46458/27121097.2021.27.25

Podaci o odgovornosti

Fotova Čiković, Katerina

hrvatski

Utjecaj čimbenika poznatost marke, percepcija kvalitete i aktivnosti digitalnog marketinga na tržišnu vrijednost marke na primjeru hrvatskog poduzeća Kateme

U današnjem konkurentskom okruženju, brandiranje je važan čimbenik konkurentnosti koji diferencira slične proizvode i usluge u svijesti potrošača i čini ih poželjnijima za potrošače. Brand (ili marka) odražava autentičnost, vrijednost i predanost proizvodima i uslugama (Bilgin, 2018). Tržišna vrijednost marke ključna je varijabla o kojoj ovisi tvrtkin uspjeh, rast te percepciju potrošača. Vrijednost ovog rada je u činjenici da je istraživanje tržišne vrijednosti marke u industriji antikviteta, starina i stilskog namještaja na svjetskoj razini nedovoljno zastupljeno u istraživanjima te su radovi koji su se bavili ovom problematikom rijetki. Ovo je empirijsko istraživanje imalo za cilj utvrditi utjecaj čimbenika poznatosti marke, percepciju kvalitete, aktivnosti digitalnog marketinga na tržišnu vrijednost marke, te dodatno analizirati percepciju marke u industriji antikviteta, starina i stilskog namještaja na slučaju poduzeća iz sjeverne Hrvatske. Statistički testovi, uključujući test pouzdanosti, validnosti, analize korelacije te regresijske analize, korišteni su tijekom ovog istraživanja. Rezultati istraživanja upućuju na to da poznatost marke i aktivnosti digitalnog marketinga pozitivno i značajno utječu na tržišnu vrijednost marke, dok percepcija kvalitete, imajući u vidu da se ovdje radi o trgovini starinama, tj. starim i rabljenim predmetima, nije statistički značajna u objašnjavanju zavisne varijable. Znanstveni doprinos ovog istraživanja ogleda se u činjenici da se ovaj rad može koristiti kao osnova za daljnja istraživanja u ovoj relativno slabo istraženoj industriji te se zaključci i model mogu primijeniti i kod drugih industrija, naročito kako bi se povećala konkurentnost malih i srednjih poduzeća. Rad sugerira da bi marketinški stručnjaci trebali pažljivo razmotriti dimenzije tržišne vrijednosti marke prilikom osmišljavanja svojih strategija marke.

tržišna vrijednost marke ; digitalni marketing ; poznatost marke ; percepcija kvalitete

nije evidentirano

engleski

Impact of Brand Awareness, Perceived Quality and Digital Marketing Efforts on Brand Equity: Empirical Study of The Croatian Company Katema

nije evidentirano

brand awareness ; brand equity ; digital marketing ; perceived quality

nije evidentirano

Podaci o izdanju

27

2021.

25-51

objavljeno

1840-3255

2712-1097

10.46458/27121097.2021.27.25

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice
Indeksiranost