Informacijsko-komunikacijske tehnologije u nastavi i COVID-19 pandemija (CROSBI ID 717585)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Mikša, Marko
hrvatski
Informacijsko-komunikacijske tehnologije u nastavi i COVID-19 pandemija
Tijekom COVID-19 pandemije diljem svijeta se promijenio život zbog izbjegavanja fizičkog kontakta. Mnogo se toga obustavilo ili nastavilo na novi način. Tvrtke su bile prisiljene nastaviti s radom uz razne promjene i intenzivnije korištenje IKT-a, a u školama i na visokim učilištima se u kratkom vremenu implementiralo e- učenje te se nastava uz takve promjene dalje odvijala na daljinu. Istraživanje u ovom radu obuhvaća prednosti i probleme na visokim učilištima diljem svijeta uvođenjem potpunog e- učenja za vrijeme trajanja COVID-19 pandemije. Korištenje IKT-a u nastavi često traži veći angažman nastavnika i studenata koji se zbog toga mogu osjećati preopterećeno i demotivirano, što u konačnici može loše utjecati na realizaciju ishoda učenja ili čak i na psihofizičko zdravlje. Ukoliko se IKT u nastavi pravilno koristi, može djelovati motivirajuće te se ishodi učenja lakše realiziraju.
COVID-19 ; e-učenje ; IKT ; nastava ; motivacija
nije evidentirano
engleski
Information and communication technologies in teaching and the COVID-19 pandemic
nije evidentirano
COVID-19 ; e-learning ; ICT ; teaching ; motivation
nije evidentirano
Podaci o prilogu
19-23.
2022.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova 5. simpozija Veleučilišta Hrvatsko zagorje Krapina
Hercigonja-Szekeres, Mira ; Sikirica, Nenad
Krapina: Veleučilište Hrvatsko zagorje Krapina ; Medicinska naklada
978-953-57602-5-2
Podaci o skupu
Susreti 2022 - 5. simpozij Veleučilišta Hrvatsko zagorje Krapina
predavanje
22.04.2022-23.04.2022
Krapina, Hrvatska