Religijsko obrazovanje iz perspektive interkulturalnog dijaloga u Italiji, Finskoj i Hrvatskoj – komparativni pristup (CROSBI ID 73028)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Mandarić, Blaženka Valentina ; Barudžija, Gordana
hrvatski
Religijsko obrazovanje iz perspektive interkulturalnog dijaloga u Italiji, Finskoj i Hrvatskoj – komparativni pristup
Članak tematizira religijsko obrazovanje u Europi, osobito u Italiji, Finskoj i Hrvatskoj, pod vidom interkulturalnog dijaloga. Koncipiran je u tri poglavlja. U uvodu i prvom dijelu autorice kontekstualiziraju status religije i religijskog obrazovanja u europskim zemljama, osobito u Europskoj uniji. Na temelju analize relevantnih europskih dokumenata navedena su temeljna obilježja i tendencije odgojne politike Europske unije u odnosu na religijsko obrazovanje i status religije u europskim društvima. Drugo poglavlje donosi „osobne karte“ religijskog obrazovanja u Italiji, Finskoj i Hrvatskoj izrađene na temelju analize predmetnih kurikuluma religijskog obrazovanja navedenih zemalja. U trećem poglavlju autorice donose zaključna promišljanja proizašla iz usporedbe religijskog obrazovanja u Italiji, Finskoj i Hrvatskoj. Pozornost je usredotočena na sličnosti i razlike nastavnog predmeta vjeronauka u Hrvatskoj u odnosu na isti nastavni predmet u Italiji i Finskoj.
religijsko obrazovanje ; modeli religijskog obrazovanja ; europske odgojno-obrazovne politike ; ishodi religijskog obrazovanja ; interkulturalni dijalog
nije evidentirano
engleski
Religious Education from the Perspective of Intercultural Dialogue in Italy, Finland and Croatia – a Comparative Approach
Članak tematizira religijsko obrazovanje u Europi, osobito u Italiji, Finskoj i Hrvatskoj, pod vidom interkulturalnog dijaloga. Koncipiran je u tri poglavlja. U uvodu i prvom dijelu autorice kontekstualiziraju status religije i religijskog obrazovanja u europskim zemljama, osobito u Europskoj uniji. Na temelju analize relevantnih europskih dokumenata navedena su temeljna obilježja i tendencije odgojne politike Europske unije u odnosu na religijsko obrazovanje i status religije u europskim društvima. Drugo poglavlje donosi „osobne karte“ religijskog obrazovanja u Italiji, Finskoj i Hrvatskoj izrađene na temelju analize predmetnih kurikuluma religijskog obrazovanja navedenih zemalja. U trećem poglavlju autorice donose zaključna promišljanja proizašla iz usporedbe religijskog obrazovanja u Italiji, Finskoj i Hrvatskoj. Pozornost je usredotočena na sličnosti i razlike nastavnog predmeta vjeronauka u Hrvatskoj u odnosu na isti nastavni predmet u Italiji i Finskoj.
religious education ; models of religious education ; European educational policies ; outcomes of religious education ; intercultural dialogue
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
109-132.
objavljeno
Podaci o knjizi
Religijsko obrazovanje u interkulturalnoj Europi : zbornik radova
Razum, Ružica ; Malović, Nenad ; Vujica, Kristina
Zagreb:
2022.
978-953-6420-40-7