Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Religijsko obrazovanje iz perspektive interkulturalnog dijaloga u Italiji, Finskoj i Hrvatskoj – komparativni pristup (CROSBI ID 73028)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Mandarić, Blaženka Valentina ; Barudžija, Gordana Religijsko obrazovanje iz perspektive interkulturalnog dijaloga u Italiji, Finskoj i Hrvatskoj – komparativni pristup / Religious Education from the Perspective of Intercultural Dialogue in Italy, Finland and Croatia – a Comparative Approach // Religijsko obrazovanje u interkulturalnoj Europi : zbornik radova / Razum, Ružica ; Malović, Nenad ; Vujica, Kristina (ur.). Zagreb, 2022. str. 109-132

Podaci o odgovornosti

Mandarić, Blaženka Valentina ; Barudžija, Gordana

hrvatski

Religijsko obrazovanje iz perspektive interkulturalnog dijaloga u Italiji, Finskoj i Hrvatskoj – komparativni pristup

Članak tematizira religijsko obrazovanje u Europi, osobito u Italiji, Finskoj i Hrvatskoj, pod vidom interkulturalnog dijaloga. Koncipiran je u tri poglavlja. U uvodu i prvom dijelu autorice kontekstualiziraju status religije i religijskog obrazovanja u europskim zemljama, osobito u Europskoj uniji. Na temelju analize relevantnih europskih dokumenata navedena su temeljna obilježja i tendencije odgojne politike Europske unije u odnosu na religijsko obrazovanje i status religije u europskim društvima. Drugo poglavlje donosi „osobne karte“ religijskog obrazovanja u Italiji, Finskoj i Hrvatskoj izrađene na temelju analize predmetnih kurikuluma religijskog obrazovanja navedenih zemalja. U trećem poglavlju autorice donose zaključna promišljanja proizašla iz usporedbe religijskog obrazovanja u Italiji, Finskoj i Hrvatskoj. Pozornost je usredotočena na sličnosti i razlike nastavnog predmeta vjeronauka u Hrvatskoj u odnosu na isti nastavni predmet u Italiji i Finskoj.

religijsko obrazovanje ; modeli religijskog obrazovanja ; europske odgojno-obrazovne politike ; ishodi religijskog obrazovanja ; interkulturalni dijalog

nije evidentirano

engleski

Religious Education from the Perspective of Intercultural Dialogue in Italy, Finland and Croatia – a Comparative Approach

Članak tematizira religijsko obrazovanje u Europi, osobito u Italiji, Finskoj i Hrvatskoj, pod vidom interkulturalnog dijaloga. Koncipiran je u tri poglavlja. U uvodu i prvom dijelu autorice kontekstualiziraju status religije i religijskog obrazovanja u europskim zemljama, osobito u Europskoj uniji. Na temelju analize relevantnih europskih dokumenata navedena su temeljna obilježja i tendencije odgojne politike Europske unije u odnosu na religijsko obrazovanje i status religije u europskim društvima. Drugo poglavlje donosi „osobne karte“ religijskog obrazovanja u Italiji, Finskoj i Hrvatskoj izrađene na temelju analize predmetnih kurikuluma religijskog obrazovanja navedenih zemalja. U trećem poglavlju autorice donose zaključna promišljanja proizašla iz usporedbe religijskog obrazovanja u Italiji, Finskoj i Hrvatskoj. Pozornost je usredotočena na sličnosti i razlike nastavnog predmeta vjeronauka u Hrvatskoj u odnosu na isti nastavni predmet u Italiji i Finskoj.

religious education ; models of religious education ; European educational policies ; outcomes of religious education ; intercultural dialogue

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

109-132.

objavljeno

Podaci o knjizi

Religijsko obrazovanje u interkulturalnoj Europi : zbornik radova

Razum, Ružica ; Malović, Nenad ; Vujica, Kristina

Zagreb:

2022.

978-953-6420-40-7

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Teologija