Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Pozitivno i asertivno discipliniranje učenika s teškoćama pažnje (CROSBI ID 309173)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Vlah, Nataša ; Velki, Tena ; Zrilić, Smiljana Pozitivno i asertivno discipliniranje učenika s teškoćama pažnje // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 31 (2022), 1; 155-174. doi: doi.org/10.5559/di.31.1.08

Podaci o odgovornosti

Vlah, Nataša ; Velki, Tena ; Zrilić, Smiljana

hrvatski

Pozitivno i asertivno discipliniranje učenika s teškoćama pažnje

Cilj je istraživanja ispitati karakteristike učenika i učitelja u predviđanju pozitivnih i asertivnih disciplinskih postupaka u inkluzivnim razredima osnovnih škola u Hrvatskoj. Istraživanje je provedeno s učiteljima 125 osnovnih škola u Hrvatskoj (N = 539) koji su procjenjivali sebe i svoje učenike s najmanje 7 od 9 simptoma nepažnje. Učitelji su procijenili svoj odnos s učenikom te dali procjene na Skali simptoma ponašanja učenika (hiperaktivnost-impulzivnost, antisocijalni te emocionalni problemi) i Skali strategija upravljanja nepoželjnim ponašanjem (pozitivni i asertivni disciplinski postupci). Nagradu, pohvalu i pozitivno potkrjepljenje učitelji češće primjenjuju kod učenika s jače izraženim simptomima antisocijalnosti i slabijim školskim uspjehom onda kada procjenjuju da imaju s tim učenicima pozitivan međuljudski odnos. Za primjenu sankcija i negativnih posljedica prema učenicima su se jedino važnim pokazali simptomi antisocijalnosti kod učenika. Za kvalitetan inkluzivni rad primjenom pozitivnih disciplinskih postupaka potrebno je poznavanje razvojnih karakteristika učenika i ulaganje u pozitivan međuljudski odnos s njima.

odnos s učenikom ; poremećaj pažnje ; pozitivno discipliniranje

nije evidentirano

engleski

Positive and Assertive Disciplining of Students with Attention Difficulties

nije evidentirano

relationship with student ; attention deficit disorder ; positive disciplining

nije evidentirano

Podaci o izdanju

31 (1)

2022.

155-174

objavljeno

1330-0288

1848-6096

doi.org/10.5559/di.31.1.08

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Pedagogija, Psihologija

Poveznice
Indeksiranost