Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga legendi i mitologije kao nematerijalne baštine u formiranju turističke ponude otoka Brača (CROSBI ID 449248)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Trutanić, Ante Uloga legendi i mitologije kao nematerijalne baštine u formiranju turističke ponude otoka Brača / Mandac, Petra (mentor); Split, Veleučilište Aspira, . 2021

Podaci o odgovornosti

Trutanić, Ante

Mandac, Petra

hrvatski

Uloga legendi i mitologije kao nematerijalne baštine u formiranju turističke ponude otoka Brača

U ovom radu prikazati će se kulturna baština otoka Brača kao važan čimbenik razvoja održivog turizma otoka. Svrha rada je dati prijedlog odgovornog gospodarenje postojećim lokalitetima na otoku uz koje se vežu mitovi i legende, a u svrhu revitalizacije postojeće turističke ponude. Kroz rad će se nastojati iskoristiti mističnost postojećih drevnih legendi i mitova vezanih uz otok u svrhu razvitka turističke ponude i promocije otoka u smislu stvaranja prepoznatljivog kulturno-turističkog proizvoda te istaknuti važnost daljnjeg istraživanja i valorizacije baštine. Predložen je i model razvoja participativnog turizma, koji uključivanjem različitih dionika lokalne zajednice, poput pružatelja usluga uključenih u realizaciju razvojnih projekata, lokalnih turističkih zajednica, lokalnih stručnjaka osigurava održivost lokalne zajednice. Uključenost lokalne zajednice u proces donošenja odluka koristi lokalnoj ekonomiji i potiče poštovanje stanovnika prema njihovom tradicionalnom načinu života i vrijednostima. Primjena navedenog koncepta omogućila bi produljenje turističke sezone i stvaranje prepoznatljivog identiteta destinacije. Rad se sastoji od analize postojeće ponude s ciljem definiranja potreba i interesa korisnika i uključenih aktera te predlaže daljnji tijek razvoja, promidžbe lokacija te stvaranja prepoznatljivog identiteta destinacije.

kulturna baština ; identitet destinacije ; participativni turizam ; turistička ponuda ; mitovi i legende

nije evidentirano

engleski

The role of legends and mythology as intangible heritage in the formation of the tourist offer of the island Brač

nije evidentirano

cultural heritage ; destination identity ; participatory tourism ; tourist offer ; myths and legends

nije evidentirano

Podaci o izdanju

44

19.05.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Veleučilište Aspira

Split

Povezanost rada

Interdisciplinarne društvene znanosti