Frazem, fraza i parafraza u suvremenom medijskom diskurzu (CROSBI ID 28136)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Sesar, Dubravka ; Muhvić-Dimanovski, Vesna
hrvatski
Frazem, fraza i parafraza u suvremenom medijskom diskurzu
Ova se sociolingvistička analiza na hrvatskoj građi bavi pitanjem strukture suvremenoga medijskoga diskurza i problemom njegove novogovorne desemantizacije. Riječ je o općoj pojavi semantičke inflacije u javnom, medijskom diskurzu, odnosno o procesu stvaranja nove, medijske frazeologije ("parafrazeologije") koja se generira iz novogovorne fraze. Koristeći se uz ostalo modelom frazema semantički prazna fraza postiže postojanost na općem komunikacijskom planu, a zahvaljujući tehničkim mogućnostima prodire u mnoga područja izražavanja.
hrvatski jezik, medijski diskurz, frazem, fraza, parafraza
nije evidentirano
engleski
The phrase and the paraphrase in contemporary media discourse
nije evidentirano
croatian language, contemporary media discourse, phrase, paraphrase
nije evidentirano
Podaci o prilogu
279-289-x.
objavljeno
Podaci o knjizi
Zbornik Zagrebačke slavističke škole 2002. (Radovi s XIII. Međunarodnoga slavističkoga kongresa, Ljubljana 15.-19. kolovoza 2003.)
Stipe Botica
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
2003.
953-175-197-8