FSRU brodovi i terminal na otoku Krku (Omišalj) (CROSBI ID 449041)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Beg, Stiven
Komadina, Pavao
hrvatski
FSRU brodovi i terminal na otoku Krku (Omišalj)
LNG (engl. Liquefied Natural Gas) kao teret demonstrira elastičnost, fleksibilnost i pouzdanost. Epiteti u prethodnoj rečenici se LNG-u mogu dodijeliti iz činjenice da je prirodni plin rijetka roba koja je u 2020.godini zabilježila rast. Nova i mala tržišta do čijih otvaranja dolazi zbog razvoja tržišta LNG-a neće imati sigurnost u buduću potražnju za plinom kako bi mogli izgraditi kopnene terminale. S ciljem izbjegavanja rizika koji idu uz izgradnju kopnenih terminala dolazi se do inovativnosti plinske industrije te plutajućih jedinica za uplinjavanje – FSRU (engl. Floating Storage Regasification Unit) koji predstavljaju glavni udio diplomskog rada. Posljedica ekspanzije tržišta LNG-a je gradnja sve većeg broja FSRU brodova. Vrijeme realizacije projekta FSRU-a i kapitalni troškovi su manji u odnosu na kopnene terminale, a navedeno je značajno smanjeno prilikom konverzije LNG broda u FSRU. Bitno je napomenuti da je FSRU još uvijek brod te to pruža značajnu fleksibilnost. FSRU brodovi su podrobno obrađeni. Prikazani su tehničko-tehnološki segmenti FSRU brodova. Za kraj je dat naglasak na terminalu za LNG na otoku Krku (Omišalj) kojim se postiže diversifikacija energetskih pravaca dobave što je za Republiku Hrvatsku iznimno bitno.
FSRU, Krk, LNG, rast, terminal.
nije evidentirano
engleski
FSRU ships and terminal on the island of Krk (Omišalj)
nije evidentirano
FSRU, growth, Krk, LNG, terminal.
nije evidentirano
Podaci o izdanju
112
12.10.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Pomorski fakultet u Rijeci
Rijeka