Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Etički aspekti života s djetetom s Downovim sindromom (CROSBI ID 449035)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Fudurić, Antonija Etički aspekti života s djetetom s Downovim sindromom / Knezović, Katica (mentor); Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2017

Podaci o odgovornosti

Fudurić, Antonija

Knezović, Katica

hrvatski

Etički aspekti života s djetetom s Downovim sindromom

Ovim radom promišlja se etički aspekt odnosa roditelja, obitelji, odgojno-obrazovnih ustanova i šire društvene zajednice prema djeci s Downovim sindromom. Taj se odnos sagledava pod vidikom utjecaja na njih i na njihovo odrastanje, posebice ireverzibilnih negativnih posljedica. Pri tom se posebice istražuje njihovo odrastanje od kretanja u vrtić i školu do razdoblja adolescencije. Boravak djece s Downovim sindromom u odgojno- obrazovnim ustanovama, kao što su vrtić i škola, dovodi u pitanje neke, suvremenom društvu neprihvatljive, oblike ponašanja prema njima na koja znaju nailaziti i o tomu svjedoče u javnosti. Takva događanja upućuju na to da su u društvu u raznim njegovim segmentima i nadalje prisutne predrasude i to unatoč znatnim naporima raznih udruga i društveno zauzetih pojedinaca.

djeca s Downovim sindromom ; Downov sindrom ; etički aspekt

nije evidentirano

engleski

The ethical aspects of living with a child with Down's syndrome

nije evidentirano

children with Down syndrome ; Down syndrome ; the ethical aspect

nije evidentirano

Podaci o izdanju

36

29.09.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Biotehnologija u biomedicini (prirodno područje, biomedicina i zdravstvo, biotehničko područje), Filozofija, Integrativna bioetika (prirodne, tehničke, biomedicina i zdravstvo, biotehničke, društvene, humanističke znanosti), Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita, Obrazovne znanosti