Etička prosudba odnosa društva prema osobama s ADHD sindromom u predškolskom i školskom odgojno- obrazovnom sustavu (CROSBI ID 449028)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Brnada, Jelena
Knezović, Katica
hrvatski
Etička prosudba odnosa društva prema osobama s ADHD sindromom u predškolskom i školskom odgojno- obrazovnom sustavu
Ovaj završni rad bavi se etičkom prosudbom odnosa društva prema osobama s ADHD-om u predškolskom i školskom odgojno-obrazovnom sustavu. Prvo se uvodi u pojam ADHD-a, klasifikacija, dijagnostika i liječenja odnosno terapije. Zatim se upoznajemo s pravima djece s ADHD-om iz sustava zdravstva i socijalne skrbi te iz predškolskog i školskog sustava. U završnom radu je također definiran pojam inkluzije, koji joj je i cilj i svrha te kako se provodi u odgojno-obrazovnim institucijama. Cilj rada je proučavanje međuodnosa društvenih subjekata u odnosu prema osobama s ADHD-om. Istraživanjem se ispitala svijest društva o osobama s ADHD-om, tj. upoznatost društva s pojmom ADHD i prihvaćenost djece s ADHD-om u njihovoj okolini. Istraživanje je potvrdilo da je društvo upoznato s pojmom ADHD-a te da prihvaća djecu s ADHD-om u vrtićima i školama iako još ima prostora za poboljšanje jer bez obzira na uključenost u odgojno-obrazovni sustav i pozitivan utjecaj promicanja prihvaćanja različitosti među djecom rezultati kažu da su djeca s ADHD-om samo djelomično socijalno prihvaćena.
ADHD ; dijete ; obitelj ; škola ; vrtić
nije evidentirano
engleski
Ethical judgment of the relationship of the society towards ADHD in the preschool and school education system
nije evidentirano
ADHD ; child ; family ; kindergarten ; school
nije evidentirano
Podaci o izdanju
37
27.09.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Zagreb
Zagreb