Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Etička prosudba odnosa društva prema osobama s ADHD sindromom u predškolskom i školskom odgojno- obrazovnom sustavu (CROSBI ID 449028)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Brnada, Jelena Etička prosudba odnosa društva prema osobama s ADHD sindromom u predškolskom i školskom odgojno- obrazovnom sustavu / Knezović, Katica (mentor); Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2018

Podaci o odgovornosti

Brnada, Jelena

Knezović, Katica

hrvatski

Etička prosudba odnosa društva prema osobama s ADHD sindromom u predškolskom i školskom odgojno- obrazovnom sustavu

Ovaj završni rad bavi se etičkom prosudbom odnosa društva prema osobama s ADHD-om u predškolskom i školskom odgojno-obrazovnom sustavu. Prvo se uvodi u pojam ADHD-a, klasifikacija, dijagnostika i liječenja odnosno terapije. Zatim se upoznajemo s pravima djece s ADHD-om iz sustava zdravstva i socijalne skrbi te iz predškolskog i školskog sustava. U završnom radu je također definiran pojam inkluzije, koji joj je i cilj i svrha te kako se provodi u odgojno-obrazovnim institucijama. Cilj rada je proučavanje međuodnosa društvenih subjekata u odnosu prema osobama s ADHD-om. Istraživanjem se ispitala svijest društva o osobama s ADHD-om, tj. upoznatost društva s pojmom ADHD i prihvaćenost djece s ADHD-om u njihovoj okolini. Istraživanje je potvrdilo da je društvo upoznato s pojmom ADHD-a te da prihvaća djecu s ADHD-om u vrtićima i školama iako još ima prostora za poboljšanje jer bez obzira na uključenost u odgojno-obrazovni sustav i pozitivan utjecaj promicanja prihvaćanja različitosti među djecom rezultati kažu da su djeca s ADHD-om samo djelomično socijalno prihvaćena.

ADHD ; dijete ; obitelj ; škola ; vrtić

nije evidentirano

engleski

Ethical judgment of the relationship of the society towards ADHD in the preschool and school education system

nije evidentirano

ADHD ; child ; family ; kindergarten ; school

nije evidentirano

Podaci o izdanju

37

27.09.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Biotehnologija u biomedicini (prirodno područje, biomedicina i zdravstvo, biotehničko područje), Filozofija, Integrativna bioetika (prirodne, tehničke, biomedicina i zdravstvo, biotehničke, društvene, humanističke znanosti), Obrazovne znanosti