Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Implementacija gamifikacije na predmetu Programiranje web aplikacija (CROSBI ID 308657)

Prilog u časopisu | stručni rad | međunarodna recenzija

Osterman, Petar ; Šimec, Alen Implementacija gamifikacije na predmetu Programiranje web aplikacija // Polytechnic and design, 10 (2022), 1; 55-63. doi: 10.19279/TVZ.PD.2022-10-1-07

Podaci o odgovornosti

Osterman, Petar ; Šimec, Alen

hrvatski

Implementacija gamifikacije na predmetu Programiranje web aplikacija

Angažiranost i motiviranost studenata u nastavi pokazalo se kao važan dio njihovog obrazovanja, koji dovodi do pozitivnog utjecaja na ishode učenja. Ovim istraživanjem tražio se odgovor postoji li razlika u rezultatima studenata u klasičnoj nastavi korištenjem sustava za upravljanje učenjem (eng. learning management systems) i studenata koji sudjeluju u gamificiranoj nastavi unutar istog sustava. Kao sredstvo za poboljšanje angažiranosti i motiviranosti studenata izabrana je gamifikacija, jer se metode i elementi gamifikacije jednostavno i dobro mogu uklopiti u bilo koji sustav za upravljanjem učenjem. U slučaju ovog istraživanja koristio se Moodle, iz razloga jer postoji veći broj dodataka koji se mogu koristiti za gamifikaciju. U studiji korištena je metodologija eksperimentalnog istraživanja rezultata studenata na kolegiju Programiranje web aplikacija kroz dvije akademske godine, 2017/2018 i 2018/2019. Dobiveni Rezultati studenata podvrgnuti su statističkim analizama korištenjem t-testova kako bi se procijenilo postoji li značajnija razlika između srednjih vrijednosti. Rezultati su pokazali da gamifikacija pozitivno utječe na zadovoljstvo studenata, ali i na povećanje motivacije prilikom izvršavanja zadataka, što je na kraju imalo za rezultat i bolje ocjene od studenata prethodne godine.

Gamifikacija, online učenje, Moodle

nije evidentirano

engleski

IMPLEMENTING GAMIFICATION IN THE COURSE WEB APPLICATION PROGRAMMING

nije evidentirano

Gamification, online learning, Moodle

nije evidentirano

Podaci o izdanju

10 (1)

2022.

55-63

objavljeno

1849-1995

2459-6302

10.19279/TVZ.PD.2022-10-1-07

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice